isse | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isse

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
28
Användarnamn: isse

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad heter du på discord? isse#7341

Ange ditt födelsedatum 12 November 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 16-21
Tisdag: 15-21
Onsdag: 16-21
Torsdag: 17-21
Fredag: 16-02:00
Lördag: 14-01:00
Söndag: 13-21

Såklart kan tiderna variera beroende på om jag har läxor eller om jag har något att plugga till men jag kommer ändå vara aktiv efter jag gjort mina läxor eller pluggat.

Berätta om dig själv Mitt namn är Isak, jag är 16år och kommer från en stad som heter Borås. Vad jag gillar att göra på min fritid är att vara med mina polare och spela fotboll. Det jag gör mest är att spela på Multistaden. Varför jag just gillar Multi och spelar på servern är för att det är en kreativ server, många respektfulla personer som inte klankar ner på en och alla är allmänt snälla. Jag har ett enormt intresse av att hjälpa folk och varför jag har det är för att att det gör så att jag får en riktigt bra känsla inombords och att jag själv blir väldigt glad av det. Några bra saker om mig är att jag kan prata med folk på ett seriöst sätt utan att det blir oseriöst, jag är väldigt respektfull, jag kan ta kritik men även lära mig ifrån dom och att jag är väldigt aktiv framför datorn som gör att jag kan hjälpa servern extra mycket.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle göra allt jag kan för att kunna hjälpa till servern ännu mer. Det jag hade gjort är att jag hade haft koll i discorden och i väntar på support för dom som behöver hjälp. Jag skulle också haft koll ingame alltså reports för dom som behöver hjälp sen kallat in dom i support. Jag som staff hade varit opartisk och väldigt trevlig mot dom som behöver hjälp. Jag hade också hjälpt till servern att tex kicka dom som lallar och bryter mot alla regler som gör att dom andra på servern får en dålig uppfattning av Multi det är just därför jag vill bli staff för att jag vill sprida positiv energi och positiva rykten så att Multi får ett ännu bättre rykte än vad den har. Om jag blir staff hade jag försökt mitt bästa med att hjälpa till.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har 723 Timmar på FiveM och alla dom timmarna är på Multistaden.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Varför just jag vill bli support är för att jag vill som sagt hjälpa till att få bort dom som lallar så att dom lär sig efter sina misstag. . Jag gillar även Multistaden extremt mycket som gör att jag vill hjälpa till extra mycket så att dom andra får en bra upplevelse på multi. Jag som person gillar också att hjälpa och prata med folk det är en stor anledning till att jag vill bli support.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle bidra med att försöka ta bort dom som lallar runt och inte följer några regler alls, men jag skulle även kolla support och report som gör att dom som behöver hjälp får den hjälp dom behöver, eftersom jag är så aktiv så får spelarna den hjälp dom behöver väldigt snabbt. Jag är också väldigt trevlig och hjälpsam som jag hoppas att dom andra kommer uppskatta.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är just nu Servervakt så jag har lite erfarenheter.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har lite kunskaper om kommandon som tex

/kick id, det är ifall du ska kicka någon som gjort något fel tex tar bil på gz
/goto id, det är ifall du vill tpa till den personen
/bring id, det är när du tpar personen till dig
/spec id, det är när du vill speca personen
/noclip, noclip är när man kan flyga runt och kolla hur folk beter sig
/revive id, det är när man revivar om någon dött av någon som tex rdmat

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag är en lättlärd person som gör att jag kommer lära mig nya saker snabbt, det jag skulle behöva lära mig är mer kommandon som jag behöver använda mig av. Men som sagt så lär jag mig snabbt.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på Multistaden för att det är den servern jag tycker är bäst.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag vill bara säga att jag tycker att alla staffs och högre gör ett extremt bra jobb och att ni sprider en bra energi för dom som är nya och även dom som spelat på servern länge.

+rep tror du hade passat som detta eftersom att du verkligen är en trevlig och hjälpsam person

+rep du kommer passa som support för du är aktiv och de va en riktigt fin ansökan
Hoppas du får support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka