Accepterad isse | Ansökan till servervakt [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isse

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
28
Användarnamn: isse

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Ange ditt födelsedatum 12 November 2004

Vad heter du på discord? isse#7341

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar väldigt mycket om det inte är så att jag har något att plugga till, annars brukar jag oftast vara online

Hur länge har du spelat på Multistaden? Vet inte exakt hur länge men flera månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag hade hjälpt till servern extremt mycket med att kicka dom som lallar för detta är något som jag och många andra blir väldigt arg över. Om jag ser någon som lallar hade jag kickat han så att han lär sig att det är fel att lalla eller om han gjort något annat. Så jag hade hjälpt till servern väldigt mycket för att jag är aktiv och det är ju bra för då kan jag kicka dom som spelar på multi bara för att förstöra.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Det som får mig att vilja bli SV är att jag har varit det förrut och jag själv tyckte att jag gjorde ett bra jobb men jag valde att bli support. Nu när jag avgick som support vill jag ändå kunna hjälpa till servern för att jag tycker att multi är en riktigt bra server eftersom den är så kreativ.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle bidra med att hjälpa servern extremt mycket med att kicka dom som lallar och detta vet jag att dom andra spelarna blir glada av och även Philip. Jag är ju även mycket aktiv som gör att jag kan hjälpa till servern mycket.

Varför ska just du bli servervakt? Varför just jag ska bli det är för att jag är en mogen person och väldigt aktiv alltså kan jag hjälpa till servern extra mycket . Jag är ingen person som tvekar på att kicka om jag ser att någon gjort fel som jag vet att många gör. Vi hade även SV Möte med Philip och då sa han även att många tvekar på att kicka och det är något som jag verkligen inte gör. Jag vill förbättra servern ännu mer.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli det för att jag ser att det är många som går runt och skriker och bara lallar vid tex sjukhuset och detta gör mig väldigt arg för jag vill att multi ska vara en seriös rp server och därför vill jag kunna bli sv för att hjälpa till dom andra spelarna att kicka för att rp blir mer seriös.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag för jag har varit support och sv innan så jag vet dom flesta kommandon.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja jag har varit bannad och det är många misstag jag gjort men dom bans jag fått ångrar jag extremt mycket.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara multistaden.

Vidare till intervju.
Hade gärna sett en mer utvecklad ansökan men du får chansen att utveckla på den muntliga delen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka