Accepterad isse | Ansökan till servervakt [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isse

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
28
Användarnamn: isse

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2004

Vad heter du på discord? isse#7341

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar brukar jag spela mellan 16-21, men det beror på om jag har mycket som behövs göra i skolan. På helger brukar jag spela mellan 13-01:00.

Varför ska just du bli servervakt? Varför jag ska bli servervakt är för att jag är en väldigt aktiv spelare på Multi som vill hjälpa servern att förbättras ännu mer. Jag har rpat ett bra tag därför ser jag väldigt tydligt om någon gör fel eller inte. Jag ser också många som lallar mycket på servern som gör mig väldigt arg för att jag vill att Multi ska vara en seriös server, därför kommer jag kicka personen så att hen lär sig att det är mycket fel. Jag är också väldigt bra på att prata med folk utan att det blir oseriöst och jag är också bra på att hjälpa folk som behöver det. Det är också något som gör mig glad att kunna hjälpa folk för att det gör att man får en riktigt bra känsla inom sig.

Varför vill du bli servervakt? Som sagt ser jag många som lallar därför vill jag kunna hjälpa till servern att tex kicka personen så att personen lär sig från sitt misstag. Jag vill göra servern till en mycket mer seriös plats för dom som vill rpa seriöst och kicka dom som inte tror att Multi är en seriös server. Jag själv är en riktigt seriös rpare som är med i ett WL-Gäng som tar allt på allvar och allt seriöst. Jag vill såklart också hjälpa staden att växa ännu mer så att fler spelare kommer in till multistaden.

Är du whitelistad på serven? Ja det har jag och det har jag varit ett ganska bra tag nu.

Har du varit bannad på serven förut? Ja det har jag och det är något jag ångrar extremt mycket för att jag förstörde rp nivån för dom andra. Men jag har lärt mig från mina misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar bara på Multistaden för att det är den servern jag anser är bäst!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka