Accepterad isse.9 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isse.9

Icke Medlem
Meddelanden
484
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? isse.9

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak kallberg , han är född 1997, Isak kommer från en väldigt dålig och svår bakgrund . Hans mamma var alkolist som satt i fylle cell 3per vecka för så mycket hon drycker. Isaks pappa ligger svårt skottskadad i armen och håller på att dö eftersom Isaks mamma sköt han i amren när hon var full. Isak bestämde sig för att rymma hemmifrån, för han orkad eej se sin mamma på det viset.isak började jobba i en liten kiosk för han var inte så bra i skolan. han jobbad edär och köpte en lägenhet tillslut. 1år senare så dör isaks pappa och då finner han en ilska i sig och får skulder för han ej jobbar och betalar det han ska. han är så arg på alla alkolister och ölen som tillverkas för han vet om öl ej hade funnits så hade mamma alldirg gjort så mot isaks pappa för detta var ej hennes fel. han går met ett gäng som heter alkolist mördarna som går ut på att kidnappa de och inte låta de dricka öl på en vecka sean döda dem. Isak hade bara varit med på sånt fast alldrig dödat någon. TIll slut så kommer den dagen då hans boss edde säger nu ska du får döda en alkolist. Han känner att det blir som ett grupp tryck mot han. Isak väljer att göra den rätta saken och fly och ringa till polisen de tog alla i gänget och alla hamnade i fängelse. men det var inte över för bossen hade kontakter överallt som jagade efter isak. Idag lever isak gift med margarita G ( ska fixa att de endrar mitt efternamn). Han lever med skyddad identitet och bara han vet om detta. han lever till att fly och för att glömma allt detta så importkrigar han, för han tänker på annat då

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och rolig rp, men samtidigt seriös rp. Jag är en social erfaren och kreativ spelare, jag har spelat rp roblox förut . att jag kan bidra med roliga scenarion för båda parterna. Sedan kan jag dem mesta reglerna vad man får göra och inte får göra.

Jag kommer spela på denna servern 5-7 dagar i veckan om jag inte har personliga grejer att ta hand om. Jag har sedan mycket intressen inom lag och riktlinjer i det verkliga livet som jag även vill ta in i rpn. Jag anser även mig själv som en duktig rpare och kan driva fram scenarion och göra det roligt för båda parterna. Och lallar inte och jag förstör inte rpen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du ska spela för att ha kul och inte bara vinna secarion för du kan vinna ett eller förlora ett secario och det är roligt och om jag förlorar ett secario så ska jag it bli arg eller klaga. jag har förlorat flera scenarion och jag klagar it och du ska alltid ge motpraten en chans att ha roligt och inte bara du

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? sunflrnuft logiskt tänkande . rdm dödar utan anledning powergaming omänskligga krafter tex rpar ej när man crshar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag har spelat här länge och på andra serverar kan allt och lite till och vet hur man rpar. har spelat fivem i 2år nu så kan allt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nop i dont think så

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka