Nekad isse.9 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isse.9

Icke Medlem
Meddelanden
484
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198212341409/

Ditt Hex-ID: 11000010f065ea1

Vad är din discord tagg? isse.9.

Vem var det som bannade dig? klackso

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-14 112125.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte riktigt varför jag vart bannad. FOlk började sprida massa rykten om mig att jag hade spridit saker i staff dcn. men de had ejag inte ens gjort så förlorade allt jag hade på unive för att ni trodde att de var jag. han som anklagade mig har hatat mig i en evighet också så vet inte varför ni litar på han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag speccade runt och bannade 2grabbar för sunftförnuft och vdm sedan när jag ska skicka ut ban bevis och allt så blir jag bara bannad från alla unive dcs och klacksko bannad.sedan har jag inte kunnat få tag på högt uppsatta i dc. så jag har väntat nu några månader för att få er att förstå att de inte var jag och så hoppas jag att jag kan komma tillbaka

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. enligt mig så är de en oerhört felaktig ban och jag är så fustrerad på er som valde att lägga denna underligga ban på mig isse.9 sedan enligt er så är den inte felaktig utan ni går på att 2personer pekar ut mig och ni väljer att banna mig. Alla har olika reflektioner men enligt mig så är den felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. allt möjligt rdm,sunförnuft,ljus röst ,p ban, pwg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte kunnat göra så mycket för att jag aldrig fick snacka med någon innan jag vart bannad. jag streamade till och med för rozii och ludde och de hittade inget klipp på när jag leakar staff dcn och fattar då inte att ni bannade mig. men om ni hade kunnat ge mi en chans så hade jag kunant komma undan en ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? har inte lärt mig så mycket men har lärt mig att falska rykten kan göra mycket så tycker de är lite fult av ice att göra så här mot mig bara för han är avis på mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka