Nekad isse.9 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isse.9

Icke Medlem
Meddelanden
484
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198212341409/

Ditt Hex-ID: 11000010f065ea1

Vad är din discord tagg? isse.9

Vem var det som bannade dig? danne7233 var de som bannad mig men de var dannes och jonntevedins beslut

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-04 194724.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vart bannad av staffen danne för att jag gjorde ett groft regelbrott som ledde til en permanent avstängning. Detta ska såklart inte upprepas, jag vill be så hesmk mycket om rusäkt att jag cloggade och tat jag förstörde nästan hela scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det började med att jag och min kompis miguel rio rullade sedan kommer några och kaxsar till sig och så börjar de jaga oss. sedan så när de har dsync pittat klart så hoppar de ut och skjuter miguelö dödar en och jag två miguel dog också och då bärde jag han och skulle dra från platsen direkt för vi som kriminella ska vara diskreta men våran bil var pajjad så jag kunde inte dra. sedan så kommer polisen efter jag skjutit de. polisen hoppar ut och springer efter mig och jag försöker fly. sedan så var de sista utväg och jag skjuter 1polis sedan dör jag. Sen så är jag dum i hela fucking huvudet och lägger en c logg jag vet inte ens varför jag gjorde de för har vapen så de räcker och delar till och med ut vapen för flera miljoner till mina kompissar så jag bryr mig fakrtiskt inte vrf jag gjorde de hade aldrig gjort om de om jag blev unbannad ialaffal sedan så fick jag snacka i support me danne och jonnte och så bannade de mig vilket var helt korrekt. jag har nu väntat 3 dagar och detta är den första banöverklagan j

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de absolu inte en felaktigt ban eftersom de fick klipp på när en c loggade och då gör de som vilken annan staff hade gjort och bannat mig. jag har ful respekt till denna ban. han gjorde bara sitt jobb.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för ljus röt många gånger förr när jag började me fivem och sedan för andra saker men de var när jag började me fivem som jag gjorde fel saker för visste inte vad ens en krim roll var då. och jag har gjort fel nu också och tidigare men hopas jag får en andra chans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade varit smart och inte dum i hela huvudet och inte loggat och fortsättit rpa mig framot fått suttit i fängelse i några timmar och stått för de jag gjort. jag hade kanske bara tagit de som vi sköts bil fast tänkte inte på de då försökte bara fly sedan kom jag till en dead end och behövde avlossa skott

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig massor efter min ban tex att aldrig c logga och följa reglerna här på unvie och följa standaren här. jag ska aldrig c logga igen tro mig jag är ett barn vi mina ord

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka