Inaktuell Issako99 | Ansökan till Staff [Support]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Issako99

Medlem
Meddelanden
302
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? issa

Ditt discordnamn: issako99

Ange ditt födelsedatum 27 Oktober 2002

Varför ska just du bli staff? Varför ska just jag bli staff är för jag har mycket erfarenhet om rp och speciellt krim rp. Jag är en person som gillar att göra rätt, så när jag ser bugg eller saker man inte ska använda sig av så säger jag till för jag sträver efter bra rp.
Jag är mogen och tar rättvisa beslut, speciellt i svåra ärenden så vet jag hur jag ska hantera det. JAg är noga i det jag gör och försöker alltid göra det rätt. Jag var helper men blev borttagen där jag gjorde ett litet misstag och det erkänner jag. Jag söker till helper igen för jag har lärt mig mkt där och blivit duktig. Jag tyckte det var kul och det var allt jag fokuserade på. Så varför jag ska bli antagen är för jag är erfaren och tillräckligt gammal för och sköta detta bra.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu efter alla nya regler 320 har lagt så har mycket blivit bättre. Men problemet är att vissa vågar inte komma ig för dem tror att staffs bannar enkelt. Så det jag tycker borde förbättras är att skapa trygghet och lära spelarna vad bra rp är istället för att banna direkt. Jag som staff använde jag mig mycket av /samtal och förklrade vad dem gör för fel sen har jag koll på dem så dem nt gör om det. Så det staffs ska göra bättre är att skapa trygghet för spelarna. Dem som gör grova fel så som t.ec FEARP; CLOGG eller meta ska såklart bannas men när vi kommer till mindre fel så tycker jag staffs borde förklara innan man väljer att banna så alla känner sig trygga.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska specca och försöka varna spelarna ifall dem gör fel och berätta hur dem borde göra nästa gång så alla som gör fel vet att detta inte är okej. Vi staffs ska förbättra spelarnas rp så mycket vi kan. Det jag kommer bidra med till staff teamet är mina idéer, jag kommer komma med idéer och mindre bra saker sen försöker vi utveckla det och hjälpas åt för åtgärda det.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt är väldigt viktigt för så målar man upp serven på ett bra sätt. Man ska inte banna någon bara för man har krigat ig eller unbanna någon bqra för personen är min vän. Ser man regelbrott så ska man ge åtgärder som passar regelbrottet. Man ska vara rättvis och alltid ha bevis på folk när dem gör fel. Jag ska inte bara banna utan att säga till. Jag ska agera professionellt då man pratar med personen frågar om hur hen tänkte där sen försöka ge personen en chans att vara ärlig sen efter det ge man åtgärder till regelbrottet.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag sitter mycket framför datorn varje dag. Ifall jag blir staff så kommer jag vila lite från rp och fokusera på staff jobbet. Jag har ett privat jobb utanför men jag har gott om tid varje dag till datorn. Jag sitter framför datorn ungefär 4-6 timmar dagligen men ibland om jag går ut då är det lite mindre.

Hur länge har du spelat på Unive? ag har spelat och tagit vila ibland men har känt igen och spelat unive i ungefär 1 år eller lite mer.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, jag har varit staff i över 1 månad där jag gjorde bra ifrån mig. tyvärr så gjorde jag ett misstag igår och blev av med min helper roll. Jag förstår mit misstag men vill komma tillbaka till fina staff teamet och fortsätta förbättra tillsammans med dem andra.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Support

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? servervakts ansvarig eller Rp ansvarig

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid?
Ja

Senast ändrad:
++rep vill ha tillbaka dig i teamet, otrolig support ansvarig 110%

+rep Snackade lite med issako när man själv var staff och var riktigt skön!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka