Accepterad issaki | Medlem ansökning [Alle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Issako99

Medlem
Meddelanden
302
Reaction score
18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199248249832/

Vad är ditt namn i verkligheten? issa

Vad är ditt discord namn? Issaki02#2229

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Issako Idrisson och är snart 20 år gammal. Issako har en Pappa som kallas för Leo men heter Leonardo och en storebror som heter Marcus, båda bor på Unive. När Issako var yngre och gick på skola så var han oftast ensam, blev mobbad av andra elever och hade en tuff uppväxt. Vuxna runt han alltså lärare och andra gjorde inget åt saken så när Issako började 9an så valde han att hoppa ur skolan på grund av allt han fick ta emot. Efter han hoppade av skolan så valde han att jobba istället, s¨han bnörjade söka jobb och till slut fick han ett jobb som målare i staden Aten i Grekland. Efter ett tag så kände han sig trött och på grund av att hans pappa och bror bor i Unive så bestämde han sig för att flytta dit. Han har bott nu ett tag på Unive och trivs rätt bra med staden och sin familj. I nu läget är han arbetslös och söker ett jobb där han kan tjäna pengar ifrån. På fritiden så spelar han fotboll och älskar att fixa bilar och designa dem. Issako har ett drömjobb där det handlar om att skydda och rädda människors liv, t.ex Polis, sjukvårds personal eller räddningstjänst.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jafg vill bli medlem på Unive eftersom jag tycker om att spela RP, pluss att jag har ett bra RP nivå som t.ex sjukvårds personal, polis eller räddningstjänst och då kommer jag hjälpa människor och rädda dem. Jag har bra koll på reglerna där jag har läst igenom allt och antecknat viktiga saker. Unive är en bra stad där regler föls och så känner jag att jag passar in där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer köra min RP på ett bra och rätt sätt, så jag kommer bidra med hög RP nivår så både jag och andra som har roligt när jag RPar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska göra scenario så att det blir roligt och att det ska vara roligt för båda sidorna av scenariot. Båda sidorna ska kunna vinna och förlora. man ska inte bara spela för sin egna skull det ska finnas både vinst och förlust så att både sidorna har det bra och roligt.

Hur hittade du Unive? Mina två kusiner spelar mycket på Unive så har varit med dem och tittat mycket och nu vill jag också spela.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka