Antagen issaki | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Issako99

Medlem
Meddelanden
302
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? issa

Ditt discordnamn: issako99

Ange ditt födelsedatum 27 Oktober 2002

Varför ska just du bli staff? Varför ska just jag bli staff är för jag har mycket erfarenhet om rp och speciellt krim rp. Jag har rpat mycket på senaste månaden och försökt skapa en bättre rp, både för mig och andra jag spelar med. Jag har läst reglerna mycket och vet precis vad man får och inte får göra. Jag är en person som gillar att göra rätt, så när jag ser bugg eller saker man inte ska använda sig av så säger jag till för jag sträver efter bra rp.
Jag kommer ihåg att innan va det mycket bättre Rp där man använde mycket social rp och gjorde långa o roliga scenario. Ifall jag blir staff så ska jag sträva efter att få tillbaka det roliga rp och förbättra det. Det ska inte vara massa skottlossningar och lall. Man ska rpa så som man hade gjort irl. Så jag kommer bidra med mycket förbättring och även nya kloga idéer.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Vad tycker du inte fungerar på Unive? Som jag sa så tycker jag att rpn har blivit lite sämre då det mycket lall och i krim rpn så skjuts det överdrivet mycket i onödan. Så jag som staff kommer hjälpa till staffteamet med god energi och förbättra det som är mindre bra. Vill få fram bra rp från alla i serven.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska specca och försöka varna spelarna ifall dem gör fel och berätta hur dem borde göra nästa gång så alla som gör fel vet att detta inte är okej. Vi staffs ska förbättra spelarnas rp så mycket vi kan. Det jag kommer bidra med till staff teamet är mina idéer, jag kommer komma med idéer och mindre bra saker sen försöker vi utveckla det och hjälpas åt för åtgärda det.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt är väldigt viktigt för så målar man upp serven på ett bra sätt. Man ska inte banna någon bara för man har krigat ig eller unbanna någon bqra för personen är min vän. Ser man regelbrott så ska man ge åtgärder som passar regelbrottet. Man ska vara rättvis och alltid ha bevis på folk när dem gör fel. Jag ska inte bara banna utan att säga till. Jag ska agera professionellt då man pratar med personen frågar om hur hen tänkte där sen försöka ge personen en chans att vara ärlig sen efter det ge man åtgärder till regelbrottet.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag sitter mycket framför datorn varje dag. Ifall jag blir staff så kommer jag vila lite från rp och fokusera på staff jobbet. Jag har ett privat jobb utanför men jag har gott om tid varje dag till datorn. Jag sitter framför datorn ungefär 4-6 timmar dagligen men ibland om jag går ut då är det lite mindre.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat och tagit vila ibland men har känt igen och spelat unive i ungefär 1 år eller lite mer.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag känner några staffs där dem har visat mig mycket hur man är staff. Men själv har jag inte barit staff. Men som sagt jag har sett och pratat med många staffs så jag har erfarenhet

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag kan ta vilken som helst men jag har mest erfarenhet av krim rp.

Tillbaka