Nekad issaki | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Issako99

Medlem
Meddelanden
302
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? issa

Vad heter du på discord? Issako99

Ange ditt födelsedatum 27 Oktober 2002

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag är en person som gillar ordning så det som får mig till att ansöka till forums mod är att jag får då en position att faktiskt ta hand om forumet och hålla allting rent och rensa allting onödigt och ta bort plagierade ansökningar. Sen som forum mod så kan jag underlätta för till exempel medlemskaps ansvariga att ta just de ansökningar som inte är plagierade, sen är det något mer staffs behöver hjälp med så såklart hjälper jag dem.

Lite saker om mig själv är att jag inte rädd för att ta återgäder på en även om hen är min vän, kommunikation tycker jag är det viktigaste som forums mod och staffs, korruption är fel och det kommer inte hända mig Om någon annan forums mod gör det så kommer jag kontakta någon högt uppsatt, Jag kommer utveckla forumet genom aktivitet samt sammarbete med andra forum mods och staffs, Jag vill bli forum moderator för jag vill utveckla forumet så det är enkelt och snabbt att hitta det man söker på just unive.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja det är väldigt viktigt tycker jag, eftersom om allt ligger runt över allt då kan det bli jätte krångligt för staffs och sen kan det leda till att vissa spelare inte får svar på grund av att deras ansökan ligger på helt fel ställe och då tappar serven spelare. Så ja det är viktigt så man underlättar för andra och även gör det fint i forumet.

Får en ansökan vara kopierad? Absolut inte, man ska skriva med sina egna ord och saker man kan själv, jag kan inte gå ta en annans ansökan och skicka in det. Man ska skriva om sig själv, sina kunskaper och med sina egna ord.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Asså jag vet inte om det är brist på något som syns men jag är en sån person där jag försöker hitta mindre bra saker och förbättra dem, t.ex komma med ideer och förslag med bättre grejer.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Allt skulle vara där det är, t.ex MA ansökan ska vara där man söker till MA, helper ansökan där den ska vara och så. Sen hade jag kontrollerat mycket ansökningar så dem inte är plagierade och sist men inte minst är att hjälpa andra staffs och underlätta för alla.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 17.00- 23.00
Tisdag 17.00-23.00
Onsdag 17.00-23.00
Torsdag 17.00-22:00
Fredag 17.00-02 till 04
Lördag 15.00-03.00
Söndag 15.00-23.00

När jag e ledig så är det såklart mer.
Det är inte exakta tider men vid den tiden så brukar jag vara vid datorn

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? önska mig lycka till

+rep väldigt mogen samt kompetent! Väldigt ordningsam person förtjänar det bästa... <3

Nekad, tyvärr kom inte du vidare under denna Forums Mod antagningen men tack för din ansökan, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka