- Meddelanden
- 1,746
- Reaction score
- 52
Staff Ansökan
Vad är ditt namn i verkligheten? IssaDitt discordnamn: issasaw1
Ange ditt födelsedatum: 2007-03-08
Varför ska just du bli staff?
Varför just jag ska bli staff är för att, jag tycker om arbete alltså är en ansvarsfull människa som gillar och ta arbete och socialera mig och hjälpa människor. samt att jag är ganska aktiv ig har rpat ett tag men lämnat unive då o då men man kommer tbx för man märker att finns ingen annan server med samma kvalite. så aktiviteten är hög, är hjälpsam, mogen, tar ansvar. respektfull kommer försöka hjälpa andra staffs med olika ärenden och erbjuda mig om de behöver det. Samt att jag är MA nu och är jävligt aktiv med både Ma arbete samt spec ig. Har varig ganska aktiv MA OCH DUKTIG.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Mycket fungerar, men det som jag tycker är en lite mindre sak som funkar är faktiskt attityden staffs har mot spelarna tycker att man ska ändå kunna va där för att hjälpa de inte bestämma över de på de sättet såklart har man gjort fel så får man åtgärder men frågar lxm en spelare så behöver man it dumförklara någon, samt support är en liten svaghet också som har varit ett problem jätte länge och tror jag hade kunnat bidra lite med från min sida med hjälp. Samt att det många som inte specar och support ärenden.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Kommunikation är det viktigaste samt respekt har man respekt mot varandra samt kommunicerar så tror jag allt löser sig, vet man inte något så frågar man alltid ngn annan kollega om hjälp eller tips och man försöker erbjuda sig och visa att man finns där för varandra. så respekt hjälper mycket och fin ton.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Agera professionellt är jätte viktigt lallar man för mycket så blir det inte bra för olika anledningar både att man bidrar till ett dåligt rykte till servern samt att du kommer va en "lallig staff" som ingen tar seriöst samt ingen respekterar dina beslut. Så du måste kunna ta det på mycket allvar och hantera dig. samt att om du ska agera professionellt så ska du inte leka helt perfekt du ska liksom lyssna på vad spelarna har och säga från sina perspektiv och utgå lite från allas sida innan du tar ett beslut som ksk förstör deras rp helt samt deras syn på unives staffs. SAMT ATT INTE HETSA I OOC SOM STAFF OCH TÄNKA PÅ SIN KÄNSLIGA POSITION OCH HUR MYCKET DET PÅVERKAR SERVERN.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Mycket staff arbete, mindre rp föredrar staff arbetet.
Hur länge har du spelat på Unive? 12 Mars 2024
Har du tidigare erfarenheter som staff?Ja, Har varit MA och kan de mesta och förstått hur det går till. Skulle uppskattas med en chans där jag kan visa att jag förstått verkligen det som skett under min MA avgång och hur det påverkar servern och att jag vill ändra på det jag gjort och visa bra ifrån mig.

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nepp, öppen för allt som behövs för utveckling av servern. men tror att de jag prickat i är de som behövs mest från min sida.
Senast ändrad: