Nekad Iso | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Iso

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? g1ocatoreeee

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. iso var 12 år gammal när han flydde från ett krig med sin familj hans pappa dog tyvärr men för övriga klarade sig när han kom till sitt nya hem började han redan vid 13 års åldern börja sälja knark åt äldre folk i området för att kunna känna pengar till sin familj de levde på SOC men hans riktiga intresse var fotboll men när han då började sälja knark åt dom äldre börja han även testa själv det lede till att han börja sakta men säkert tappa intresse för fotbollen och började langa varje dag när han då blev 16 år började han med tyngre grejer som kokain, vapen och mycket annat dom äldre i området gillade hur han jobba väldigt mycket och han börja känna större och större summor av pengar så han kunde försörja sin familj allting gick bra och polisen hade ingenting på honom men när han väll blev 18 år så ville han göra ännu större pengar så dom äldre i området sa att en person är skyldig dom pengar som de inte har fått ännu och att de ville att iso skulle mörda honom men iso ville inte ge sig in i nåt sånt men tillslut acceptera han erbjudandet så han fick en glock 19 som han skulle lära sig och hantera och test skjuta innan det är dags och mörda den personen han skulle göra det med en kille han jobbat med länge som heter hassan och de skulle dela på pengarna de skulle få efter de mördat den personen och nu är allting klart de ska gå mörda honom och planen e klar då visste dom var den personen dom skulle mörda befann sig så dom går till platsen och iso avlossar 2 skott mot huvet och hassan 1 skott i bröstet och personen dog men de han inte ens få sina pengar innan dom åkte fast av polisen och både blev dömda till 5 års fängelse och nu har iso suttit av sitt straff och är 25 år gammal det första iso gjorde va att träffa sin mamma och familj men ingen av dom ville ha nåt med han och göra och nu vet inte iso vart han ska ta vägen

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska komma med nya ideer som kan förbättra en rp och jag kan bidra med seriös rp på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela scenario för scenarios skull inte för att vinna på de

Hur hittade du Unive? min vän spelar här så jag valde att börja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka