Nekad Iso | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Iso

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/iso-2005/

Ditt Hex-ID: 11000014c632e6c

Vad är din discord tagg? g1ocatoreeee

Vem var det som bannade dig? Siggepigge

Bild på banmeddelande: bild_2023-11-08_145827043.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom ja buggade ut mig från nåns händer medans de storma utan tillåtelse och inte värnade om mitt liv men det var även miss att bugga mig ur det var inte med vilje då jag inte visste att jag buggades ut trodde att han släppte mig och vid de lager så hade jag övertaget mellan mig och honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag blev stormad utav ms13, hade inget krig eller liknande mot dom utan det va rent utav spontant av dom att storma mig och hade även kollat upp det och dom hade inte ansökt om en stormning därefter satt jag i support och därifrån togs det då åtgärder.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det beror på hur man ser på det. Från mitt perspektiv så har det en missclick i just den situationen vilket jag då inte förståd att man kunde bugga sig ut ur th trodde att killen hade släppt mig så förståd inte riktig själv vad det var som hände. Om man ser det ifrån en staffs perspektiv så var det inte felaktigt men tänker att man ska kunna se det ifrån bådas perspektiv. Jag vet att det blev fel och hoppas på att ni kan se över min ban överklagan och förstå mig, detta är inget som kommer upprepas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. krim utan krim men var rätt ny på five m spelet och visste inte hur nåt funka och nu kan ja alla regler och allt och har även blivit bannad för copbait men har varit en felaktig ban och blev unban det är dom jag minns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra är att inte ta mig ur th men som tidigare förklarat så förståd jag inte att jag buggade mig ur och trodde att han släppte mig helt enkelt. Men nu vet jag att de går bugga sig ut ur Th på de viset hade jag vetat att han inte släppte mig och att jag buggade ut så hade jag fullföljt scenariot. Kan även tillägga att jag inte borde agerat så impulsivt vilket jag kommer bmi bättre på då jag lärt mig utav min ban som varit nu hittills i 24 dagar om jag minns det rätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och kommer aldrig göra om det, ser gärna fram emot att komma tillbaka och kunna spela på unive!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka