Accepterad Iso | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Iso

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/iso-2005/

Ditt Hex-ID: 11000014c632e6c

Vad är din discord tagg? g1ocatoreeee

Vem var det som bannade dig? Forsgren32

Bild på banmeddelande: bild_2023-11-13_021326092.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag prata ooc ingame och det var inte meningen jag visste inte att ja höll in min mic knapp för jag har den på musen så blev arg och skrek och höll på och skriva de tills de banna mig men det var inte med mening och står för att ja gjort fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja råka prata ooc ingame sen vart jag bannad ja sa hoppa support men ja snacka med mig själv inte mening och prata ingame

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. helt rätt hade gjort samma sak om ja vart helper eller va ja nu hade varit men ber om ursäkt för det och lovar och hålla bättre koll

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. krim utan krim men var rätt ny då på fivem visste inte hur nåt gick till och copbait men den var felaktig så min ban gick bort och har även blivit bannad för att har buggat ur sig ur th men fick 20 dagar ban för det och lärt mig av mitt mistag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte blivit arg för när ja blev arg råka ja trycka in min mus i min hand så de prata och ja sa hoppa support så de klart ja ska få ban men ber mycket om ursäkt för det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att hålla koll på om jag pratar eller inte

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka