Accepterad Iso | Ban Överklagan [D.M5AN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Iso

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/iso-2005/

Ditt Hex-ID: 11000014c632e6c

Vad är din discord tagg? isofuckt

Vem var det som bannade dig? d.m5an

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bild_2024-03-02_235146517.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? personligen så tror jag att jag blev bannad för att ja skött mot han och banna mig då för rdm sen så fick jag perma ban pågrund av att jag skött även mot en polis av en ren reflex och ja ber om ursäkt för det och jag begick ett stort misstag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja skött honom sen vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var helt rätt ban jag förstår den som banna mig och förstår varför men jag blev helt enkelt fustrerad eftersom han kalla mig för invandrare sedan körde på mig det är ingen ursäkt jag tar på mig all skulld och borde betet mig på ett bättre och mognare sätt men som sagt så blev jag arg och det är helt mitt fel och har lärt mig av de felet jag gjort och det kommer inte att upprepas igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag det har jag och har lärt mig av dom genom att förbättra min rp och göra annourlunda i scenarios så det har hjälpt väldigt mycket av just den anledningen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra rpn mycket bättre istället för att direkt börja sjuta och kunnat betet mig mer vuxet jag ber jätte mycket om ursäkt och ska fullt bete mig inom rpn jag kommer aldrig att göra om detta

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka