Nekad Iso | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Iso

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/elias-2008/

Ditt Hex-ID: 11000014c632e6c

Vad är din discord tagg? eliasryahi_6#9285

Vem var det som bannade dig? IndianTech

Bild på banmeddelande: bild_2023-09-29_134942893.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att när jag dog så lämnade jag spelet men det var inte jag det var min data som stängdes av av sig själv ja ber jätte mycket om ursäkt för kommer aldrig hända igen men det är inget jag kan göra åt men ja gick in i spelet direkt igen men ja ber jätte mycket om ursäkt för det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min data hade stängts av så jag tände och gick då in i discord för att skriva vad som hänt men redan då så var jag bannad från discord servern och sen går jag in i spelet så fort jag spawnar så kommer det att jag blivit permanent bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det beror på hur man ser det men det var egentligen min data men ja tar all skulden de bör inte hända så egentligen men tar allt på mig själv och ber om ursäkt för det kommer aldrig hända igen är så ledsen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 banns men den första bannen så var jag ny på spelet så visste inte man behövde ha krim för att hota med vapen och på den andra var det för jag körde direkt efter en krock utan att RP men detta va innan kan alla regler nu och har lärt mig av alla mina misstag men denna banningen är ett missförstånd men jag tar ändå på mig all skuld är så ledsen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte riktigt hur eftersom det var min data som stängdes av kanske kunde fixat min data eller något innan vet inte riktigt hur jag ska svara på denna frågan men är hemskt ledsen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att kanske dubbelkolla datan innan ja kommer in och börjar spela

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka