Accepterad ismet pung | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ismet pung

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? ismet pung#7223

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Jörgen är i 70 års ålder och är för det mesta så är han glad och trevlig. Jörgen har en stökig uppväxt pågrund av att hans pappa ska har varit aggresiv. vid 14 års ålder rymde han och hans kompis hemifrån och kom aldrig de gjorde små brott som att själa bilar råna småbutiker och göra inbrott. När Jörgen blev 16 år hade polisen nog och satte han i ungdoms fängelse men Jörgen gav alldrig upp han ville tjäna pengar på ett roligt sett han ville inte förändra sig så Jörgen flydde 12 gånger till polisen satte han i fängelse. Där fick Jörgen spendera sina år till han blev 20 då det hände Nordens största bank rån där Jörgen och ett par andra grabbar sprängde sig igenom en bank och gjorde så de gick i konkurs. Såklart blev det hittade och blev fängslade i 18 år. Inne i fängelset så blev han förälskad i en tjej plit som jobbade där och de började ha en relation och Jörgen insåg då att han behövde ändra på sig. Så efter fängelse straffet flyttade han till en annan stad med hans barn och fru. Men efter 30 år så körde någon över hans fru och det var då Jörgen började med sitt missbruk av narkotika. Efter två år så bestämde han bara sig att ta sin bil utan någonting och bara köra längst vägen och hitta den perfekta staden där han kan leva i lungn och ro.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill kunna bli medlem på unive för att jag skulle gärna villja utveckla min rp och att den ska bli mer realistisk tillexempel att jag kan jobba på meko och få ett riktigt jobb det skulle ha hjälpt mig att utveckla min rp däårför vill jag bli medlem. skulle ochså genom att jag utvecklar min rp kunna förbättra andras rp och ge ett bra exempel på en hög rp nivå ska se ut.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man rp att båda sidorna kan vinna eller fölora att tillexempel en polis ska få chansen få tag i boven och att en tjiv ska få en chans att kunna fly och klara sig

Hur hittade du Unive? spelat här som icke medlem samt att min vän spelar här

Tillbaka