Nekad ismail | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ismail

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ismail

Vad är ditt discord namn? mohammaamin922

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär ska heta adam atan och ska vara 23 år och ska fylla år 9 december. när han va liten hade han mycket familj problem han va mobbad när han va liten. han är 193 cm har blå ögon har mullet fade. när han va 13 tvinga hans familj jobba så va han jätte arg så rymde han från hussen då börja han leva med sina kusiner men han fick aggressions problem. och nu fick ahn bättre liv hans kusiner är bättre mot han. han blir arg snabbt och blir han ledsen snabbt men han gillar inte gråta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bättre rp jag har spelat five m i ca 1 år så jag har jätte bra erfarenhet

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag ska inte vinna på all scenarios typ vi säger jag gör en butiksrån och jag försöker rymma från polisen och jag kraschar dp har jag inte vunnit scenarion då måste jag bli grippwn jag kan ba inte springa för att jag vill vinna scenarion

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? snusförnuft man måste tänka efter något man ska göra om och om igen, failrp man får typ inte säga ba typ hahhaha när någon har en vapen på dign måste vara rädd, pwg det gäller om man kraschar in i något så så måste man rpa på skador,vdm inte köra in i folk o döda dom med bil,rdm ba döda någon random ba så de får man inte,ooc typ gå och säga vilken kanpp tar man upp händerna i.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja i cirka 1 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vet väldigt mycket om roll play och sånt asså jag är väldigt mogen oså

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka