Nekad Ismael | Medlem ansökning [K10m01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ismael

Icke Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isma

Vad är ditt discord namn? Isma#5680

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Pablo, även känd som ESCOBAR, växte upp i en ekonomiskt svår situation. Hans föräldrar kämpade med ekonomin och vände sig till olagliga handlingar för att klara sig. Efter att ha förlorat sin far i en drogaffär och sett sin mamma lida, började han själv utforska olagliga vägar för att stödja sin familj. Trots att han möttes av avvisande när han försökte involvera sig i vuxnas affärer, tog han saken i egna händer genom att börja stjäla för att hjälpa till.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli medlem pga att Jag har massor av erfarenhet inom Unive/rollspel och har spelat sen 2020 men har tagit paus i något år, så jag har bra koll på hur allt funkar där. Jag är en snäll och vänlig person som gillar att hjälpa andra. Med de nya jobbmöjligheterna inom Unive kommer jag kunna utforska fler spännande saker och även delta i fler chattar och kanaler för att förbättra mitt sociala spel och rollspelande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo det betyder att man inte ska spela för att vinna makt och pengar i ett scenario. Och att man ska spela för att båda parterna ska ha kul inte bara du.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja kan ge exempel på basic regler Såsom Rdm att du dödar något utan nån slags anledning. VDM Att du kör över någon med din bil alltså använder bilen som ditt vapen. Suntförnuft att du gör nånting som inte hänger med i rollspel världen alltså något utanför.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat här sen 2020 men inte varit aktiv 2024 så jag har mycket erfarenhet både inom krim rp och polis rp även som en vanlig medlem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nae inget speciellt

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka