Accepterad Ismael | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ismael

Icke Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isma

Vad är ditt discord namn? Isma#5680

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Pablo Escobar, även känd som ESCOBAR, växte upp i en tuff miljö präglad av ekonomisk nöd och olagliga handlingar inom familjen. Efter att ha förlorat sin far i en drogaffär och bevittnat sin mammas lidande, stod han inför en utmanande verklighet som tvingade honom att ta farliga vägar för att stödja sin familj. Trots de hinder han mötte när han försökte navigera vuxenvärldens affärer, visade han sitt mod genom att ta saken i egna händer och börja stjäla för att överleva. Denna svåra start formade hans framtid och ledde honom in på en farlig och komplicerad väg som skulle prägla resten av hans liv. Livets prövningar och svårigheter blev katalysatorn för en resa som skulle göra honom både beundrad och fruktad. Pablo hade ett starkt band till sin mamma och var känd för sitt strikta och raka sätt att kommunicera och agera. Hans intresse för bilar och kvinnor var välkänt och bidrog till hans komplexa personlighet och beryktade rykte.Pablo blev väldigt känd på ganska lite tid och börja få kontankter runt om i världen vilket gjorde det lättare för han att både jobba och försörja sin familj med dessa kontankter kunde han kontankta exakt vem han ville.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har massor av erfarenhet inom Unive/rollspel och har spelat sen 2020 men har tagit paus i något år, så jag har bra koll på hur allt funkar där. Jag är en snäll och vänlig person som gillar att hjälpa andra. Med de nya jobbmöjligheterna inom Unive kommer jag kunna utforska fler spännande saker och även delta i fler chattar och kanaler för att förbättra mitt sociala spel och rollspelande. Kommer även att ba sprida posivitiet och glädje i denna servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo det betyder att man inte ska spela för att vinna makt och pengar i ett scenario. Och att man ska spela för att båda parterna ska ha kul inte bara du.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Inom Unive finns det grundläggande regler som spelare behöver följa för att skapa en rättvis och rolig spelupplevelse. Exempel på sådana regler inkluderar RDM (Random Deathmatch), vilket innebär att döda någon utan en rimlig anledning. VDM (Vehicle Deathmatch) handlar om att använda fordon som vapen genom att köra över andra spelare med din bil. Suntförnuft är också viktigt de handlar om att inte göra något som inte hänger med i rpadet alltså något overkligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat här sen 2020 men inte varit aktiv 2024 så jag har mycket erfarenhet både inom krim rp och polis rp även som en vanlig medlem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nae

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka