Nekad Ismael | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ismael

Icke Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080916880/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: olahismael

Vad är din discord tagg? ismabossern #3666

Vem var det som bannade dig? ovve

Hur lång tid var din ban? 19dagar 23timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fear rp Pistol utan kriminell roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte hade kriminell roll och scenarion gick bara fel men som sagt Staffen gör bara sitt jobb så han har all rätt att banna mig för den anledningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med min vän i en bil han försökte leta efter sin bil så han körde till bärgaren den var inte där så vi gick till weed farmen för att se om den är där så kommer det annan kille och siktar vapnet (han säger inget) Så vi tar ut våran vapen och börjar sikta tillbaka han skyter på min vän så jag skyter på han så dör han Och sen så söker vi igenom Honom och Sen gömmer vi han nånstans och Kör iväg så får jag en meddlande från ovve kom till support så jag går dit och sen så säger dom att det var fel gjort vilket jag inte visste direkt för att han siktade för ingen anledning han sa inget men som sagt vi snackade i support och dom sa att man måste ha kriminell roll för att kunna ha en pistol vilket jag verkligen inte visste jag trodde det var för Bankrån för att det värkar inte stå i forumet men som sagt alla kan göra fel och inte veta saker och ting men Det hära var både han killens fel och våran för att det var en oklart scenario... Men jag tar servern på riktigt allvar om jag hade vetat om de hära vilket jag inte visste tyvär så hade jag aldrig Haft vapen men som sagt nu vet jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det var inte direkt felaktigt på sätt och vis men det gick bara fel för att killen Kom ju från ingenstans och började sikta vapen på oss så vi tog ut våran men. Staffen gör ett bra jobb som ÄR alltid aktiv och sånt men en Kick vore bättre för att då hade jag hade gett vapnet och lärt mig läxa men alla gör fel det kan gå fel i vissa till fällen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. förra gången jag blev bannad var det för lallare jag var på en boxningsmatch och så kom två killar och körde på mig och andra så jag gick dit och fråga vad dom håller på med sen så börjar dom slå på mig så jag tar ut en kniv och dödar dom vilken jag inte borde gjort jag borde kallat på en staff eller något sånt. men efter den bannen har jag lärt mig en läxa att aldrig slå tillbaka till såna som gör fel för att då får du lika mycket problem som dom som gör fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja verkligen att låta killen sikta på oss och göra sitt fel så hamnar du inte i problem men som sagt han siktade bara så han sa inget vilket man måste göra. jag hade bara lagt upp händerna och hade gett mina saker till han så hade inget av detta hänt men på sätt och vis är det bra att det hände för att nu vet jag att jag behöver kriminell roll för att bära vapen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen att när någon siktar får du inte göra nånting tillbaka även om han inte snackar eller säger ta upp händer. Jag har lärt mig att jag måste ha kriminell roll för att bära vapen vilket jag kommer ansöka efter detta. och om någon inte kan sköta sig så kallar du staff de för om du gör tillbaka får du lika problem som den andra framför dig så jag har verkligen lärt mig min läxa.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka