Nekad Ismael | Ban överklagan/Quirkz303

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ismael

Icke Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080916880/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: olahismael

Vad är din discord tagg? ismabossern #3666

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? 19dagar 24timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att hon eller han såg mig skuta på en killes bil vilken jag förstår till hundra 100% värför han bannade mig han såg inte vad som hände innan vilket jag inte är arg för på grund av en vill staff vill göra allt bättre för oss men jag tar servern på riktigt allvar jag kör serious rp vilket det var för killen jag sköt gjorde. staffsen vill göra staden bättre för oss och såna som inte sköter sig får konsikvenser

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick ett samtal av en kille som jag inte känner han sa han ska döda mig och mina vänner så jag sa kom då om du snackar så så kom han kom så tog han fram en pistol och tog våra grejer och lämnade oss där så vi gick till polisen polisen ville inte hjälpa vilket gjorde mig arg för att polisen finns för att hjälpa inte kolla på så jag bryr mig inte längre som sagt killen dödade oss aldrig han lämnade oss så jag träffar på honom i torget vid busstopen han försöker köra på mig så jag tar fram min pistol och börja skuta han körde iväg och så brydde jag inte mig så jag gick till min garage. Som sagt jag respekterar Alla staffen jag kör inte failrp jag vet hur man rpar vilket jag gjorde jag skörde serious rp inte failrp jag tar servern på allvar jag har donerat 300kr till servern jag tar servern på riktigt allvar men det är tråkigt att det slutade så efter som staffen såg inte vad som hände han eller hon såg mig skuta och springa iväg vilket om jag hade varit staff hade jag avstängd han själv för man vet inte vad som hände så jag är inte arg eller nåt jag är bara ledsen att sånt behövs hända när man rpar eller försöker snacka med han han döda ju inte oss så vi kom ju ihåg va han gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är felaktigt eftersom att jag han inte ens gå en sekund innan jag blev avstängd man sköt ju vilket jag vet jag borde fan o mej inte göra en kick hade varit bättre tycker jag men som jag sa jag tycker staffsen gör att bra jobb som håller koll på alla och supportar den när man behöver hjälp med det inte det jag vill snacka det är att jag kunde gjort det på ett finnare sätt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. förra gången jag blev bannad var det för lallare jag var på en boxningsmatch och så kom två killar och körde på mig och andra så jag gick dit och fråga vad dom håller på med sen så börjar dom slå på mig så jag tar ut en kniv och dödar dom vilken jag inte borde gjort jag borde kallat på en staff eller något sånt. men efter den bannen har jag lärt mig en läxa att aldrig slå tillbaka till såna som gör fel för att då får du lika mycket problem som dom som gör fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det kunde jag gjort att inte skuta och låta han göra sitt för om du kör tillbaka för du lika mycket problem som den ändra jag hade bara kunnat låta han vara och göra sitt och kalla på en gud eller /report vilket jag borde gjort fast allt gick för snabbt och man märker inte ens själv vad som händer när det går så snabbt det gick 30sekunder innan jag blev avstängd vilket är bra för att staffsen är aktiva vilket är bra med denna servern om någon gör fel så blir dom avstängda det är därför jag älskar denna servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja mycket att aldrig skuta på någon som kör även om han lurar dig eller vad som helst låt han göra sitt så får du inget problem vilket jag borde gjort för kolla nu vad som har hänt jag har verkligen lärt min läxa

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka