Accepterad Ismael | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ismael

Icke Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080916880/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: olahismael

Vad är din discord tagg? ismabossern #3666

Vem var det som bannade dig? ovve

Hur lång tid var din ban? 20dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fear rp Pistol utan kriminell roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte hade kriminell roll och scenarion gick bara fel men som sagt Staffen gör bara sitt jobb så han har all rätt att banna mig för den anledningen.Vilket är att jag bryter mot reglerna som absolut inte man ska göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är i en bil med en kompis han försöker leta efter sin bil men han kan inte hitta den så jag kolla weed så kommer den en kille. med en bil och riktade en pistol mot mig då hoppade jag ut och sträckte upp mig mina händer och sen så sköt min kompis honom och sen fick vi snacka i discord med ovve om vad som hände och så fick vi varsin ban för att vi hade pistol utan kriminell rollen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var rätt av honom att banna mig eftersom att jag inte ska ha kriminella saker på mig då jag inte har rollen men det är svårt att få tag i rollen då de inte har någon plats för kriminella och mitt tålamod är inte det bästa men det är såklart inget jag kan skylla på utan jag står för felat jag har gjort. Och ångrar det såklart jätte mycket eftersom att jag vet att ni jobbar bra på servern och det uppskattar nog alla inklusive mig det är bara att jag inte klarar av att göra samma sak hela tiden och vill byta ämne lite men det svårt när ni inte behöver kriminella såklart.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. förra gången jag blev bannad var det för lallare jag var på en boxningsmatch och så kom två killar och körde på mig och andra så jag gick dit och fråga vad dom håller på med sen så börjar dom slå på mig så jag tar ut en kniv och dödar dom vilken jag inte borde gjort jag borde kallat på en staff eller något sånt. men efter den bannen har jag lärt mig en läxa att aldrig slå tillbaka till såna som gör fel för att då får du lika mycket problem som dom som gör fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Allt jag kunnat behöva göra egentöligen var att följa alla regler så skulle ingen behöva banna mig eller min kompis och inget av detta skulle ha hänt som bara slösar en massa av allas tid då jag vet att jag gör fel och jag kunnde fortsätta köra på en så rolig server som detta och att alla andra slipper det jag och min kompis har gjort. Och allt skulle vara mycket bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket efter denna ban att man måste ha konsekvens tänk är väldigt viktigt att ha när man kör här och även gör andra saker i verkligheten och att man måste ha tålamod för att det finns andra roliga saker att göra på denna server inte bara att vara kriminell. Det är t.ex kul att hjälpa andra folk som behöver hjälp med saker som med bilen eller folk som har blivit dödade kan man hjälpa och känna sig själv stolt och det är också bra för andra. Och jag erkänner även felat jag gjort och kommer bättra mig 100%

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka