Accepterad Ismael | Ban överklagan[Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ismael

Icke Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080916880/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: izmaelvr6. ifall den inte funkar så är det olahismael

Vad är din discord tagg? ismabossern #3666

Vem var det som bannade dig? kazlick

Hur lång tid var din ban? 8 dagar och 24timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm, suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att staffen inte gillar när folk rdmar vilket jag inte gjorde till sätt och vis. Jag förstår att ibland kan inte staffen veta vad SITVATIONEN handlar om så då blir det ett avstängdning vilken jag inte är ledsen över direkt för staffen gör ju sitt jobb men inte visste vad det handlade om.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kör till marja lisas står i en kö en lång kö så finns det en kille som håller på och inte kör serious rp vilken jag inte gillar men jag försat stå i led som alla andrai ledet så kommer han killen och håller på och inte vet hur man Kör serious rp han snackar ooc ingame och börjar säga grejer som inte han borde säga sen så säger jag till han kan du gå ut om du inte ska köpa en bil han börjar Boxa jag ger ett slag tillbaka sen så slutar vi jag går och köper en bil håller på att gå ut med bilen så kommer han och säger grejer som inte va så snällt sagt och sparkar på min så jag går ut och slår men jag visste inte att han skulle dö så jag låt han va på marken och kör ut och blir avstängd jag respekterar alla staffsen jag vet att dom gör ett hårt jobb Jag förstår att staffen hade svårt och fatta sitvationen så jag blev avstängd jag tar servern på riktigt allvar de var bara de personen som inte kunde bete sig han hållde på mot hela kön i marja lisas alla kan göra fel men sitvationen va inte fattad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja både ja och nej: nej är för att staffen fattade ju inte Situationen vad som hände jag fattar att dom vill få bort såna som gör fel Men just nu så såg de fel ut att jag va och rdmande folk men så va inte situationen de va att han kunde inte bete sig. Som jag sa jag tar servern på riktigt allvar de har aldrig hänt nåt liknande förutom om de är rp annars har det aldrig hänt mig. de jag tycker är felaktig är att en avstängdning va lite för hårt för att staffen visste inte vad som hände från första börjar jag fattar att staffen gör sitt jobb och bannar direkt om någon rdmar vilket är bra men just denna va det felaktigt eftersom att de va ju han som börja jag vet att jag inte borde slågit tillbaka för nu fick jag mer problem en vad han fick vilken va inte särklig bra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. förra gången jag blev bannad var det för lallare jag var på en boxningsmatch och så kom två killar och körde på mig och andra så jag gick dit och fråga vad dom håller på med sen så börjar dom slå på mig så jag tar ut en kniv och dödar dom vilken jag inte borde gjort jag borde kallat på en staff eller något sånt. men efter den bannen har jag lärt mig en läxa att aldrig slå tillbaka till såna som gör fel för att då får du lika mycket problem som dom som gör fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja De jag hade kunnat göra annorlunda är att bara skita i han för det är han som gör fel om jag slår tillbaka eller skyddar mig får jag lika mycket problem men jag kunde inte låta han hålla på så jag skulle bara ignorerat honom som att inte jag hör han och låta han göra sitt fel så skulle han få den skiten utan att jag hamnar i problem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? de jag har lärt mig är att inte slå på folk om dom håller på och snackar fult mot dig eller om dom börjar hetsa mot dig istället reportera personen eller kalla på staff.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka