Nekad Ismael | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ismael

Icke Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080916880/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: olahismael

Vad är din discord tagg? ismabossern #3666

Vem var det som bannade dig? EDVIN0905

Hur lång tid var din ban? 2dagar 23timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Undviker support

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han trodde jag ignorera hans texter vilket jag har fullförtåelse, Staffen har all rätt att banna mig om jag undviker hans texter vilket jag inte gjorde i detta fallet men som sagt jag är ganska ny startad så allt detta är nytt så klart så man fattade inte vad det betyde såklart jag trodde det var något meddelande till någon annan Men jag Fattar varför han bannade mig för att han blir ju arg när någon ignorerar men i detta fallet visste jag inte om det var till eller någon annan För att det kom rött Detta är första gången en staff skriver till mig så om de var till mig vilket det hade jag inte vetat hur jag svarar tillbaka heller för då hade blivit bannad endå men som sagt jag är lite ny med att en staff skriver till mig så jag hade inte kunnat svara. Han Gör sitt jobb bara vilket är bra Men det är mitt fel att jag inte har lärt mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en bil på väg till ica för att handla lite saker så handlar jag mina saker och går ut går in monkey club och festar kommer ut och sen så poppar det upp texter i chatten Som tex Mig- Kallas något sånt i allafall Jag fattade inget jag trodde inte det var för mig som jag undvek det sen så kommer det flera texter (om du inte kommer så blir du avstängd jag) var lite Rädd för jag visste inte vad jag skulle göra eller om det var för mig så jag försatt ignorera för att trodde att det var nån reklam eller för någon. Jag blev självklart chockad eftersom jag blev ju avstängd Jag fattade först inte varför jag blev bannad men nu så fattar jag för att jag inte svarade tillbaka men jag kunde direkt göra det så det blev lite svårt där men det kan hända alla som är nytt på sånt jag är säkert inte det första.Men som sagt jag tar servern på riktigt allvar jag hade aldrig ignorerat en staffmember speciellt om dom vill snacka med mig asså ingen vill bli avstängd direkt så jag hade gärna snackat eller svarat han men jag kunde tyvär inte visste inte hur.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja och nej. Ja för att det var lite för hårt för en ban jag fattade inte vem det var till eller hur jag hade svarat men som sagt staffsen gör bara sitt jobb EN kick vore bättre för att jag hade fattat att det var till mig och försökt höra av mig eller skriva på något sätt. Nej för att Staffen gör sitt jobb och såklart måste man banna sånna som inte sköter sig och gör fel vilket är bra men i detta fallet så fattade jag tyvär inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. förra gången jag blev bannad var det för lallare jag var på en boxningsmatch och så kom två killar och körde på mig och andra så jag gick dit och fråga vad dom håller på med sen så börjar dom slå på mig så jag tar ut en kniv och dödar dom vilken jag inte borde gjort jag borde kallat på en staff eller något sånt. men efter den bannen har jag lärt mig en läxa att aldrig slå tillbaka till såna som gör fel för att då får du lika mycket problem som dom som gör fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att skriva i twitter fråga om det är till mig eller hur jag ska skriva till han för jag fattade inte om det var till mig men nu fattar jag till nästa gång. eller göra /report och fråga en staff.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA verkligen att inte bara kolla på chatten att fokusera och se om det är till dig om det är till då ska jag lära mig skriva tillbaka

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka