Nekad Ismael | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ismael

Icke Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080916880/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: olahismael

Vad är din discord tagg? ismabossern #3666

Vem var det som bannade dig? EDVIN0905

Hur lång tid var din ban? 2dagar 23timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Undviker support

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han såg mig ignorerar han jag la inte ens märke till att någon skrivde på chatten jag såg ju inget...Jag har fullförståelse till värför han bannade mig för att han sa till mig flera gånger men jag såg inget i chatten eller så kollade jag inte noga. Vilket man alltid måste göra ja. men jag var lite upptagen För att jag snackade med mina polare så jag la inte märke till chatten vilket man måste alltid göra. Det är ju väldigt tråkigt att sånt behövs att hade även om man inte fattar fallet. Men just nu var det mitt fel för det mesta för att jag såg inget i chatten jag kan inget göra ju för att det är som det är man blir ju avstängd men.Jag kan inte ro för att jag inte såg nånting eller så blev jag bannad av misstag för att jag har inte lagt märke till ett enda skit som sagt men staffsen gör sitt jobb ju så det finns ingen hat men ibland kan de gå fel vilket det kanske gjorde i detta fallet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i torget med lite polare vi chillar har det kul rpar ovh sånt så hör vi att det är en fest i monkey club så går vi dit vi festar mycket är lite bakis. Har det kul som fan som sagt sen så har vi dansat klart och sånt så går vi ut och kör iväg så får jag en avstängning jag blir så klar tjockad för att man fattar inte vad dom har gått fel jag vet inte om en staff ville kontakta mig eller skrivde i chatten för jag såg ju inget vilket lede till att jag trodde att det är ett misstag ban. Man vet ju inte om det är ett misstag eller något för jag frågaqde i support ingen verkade veta om det. som sagt jag tycker inte jag har ignorerat nån för att jag har inte sätt något. Jag respekterar alla staffs och tycker dom gör ett bra jobb men om detta var ett misstag så kan de hända alla för att jag är inte arg man blir ledsen att det behövs sluta så här att man inte kan gå in i sin favorit server de suger ju men alla kan göra fel även staffs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för att det var ett misstag jag fick inga meddelande eller något liknade så JAg vet ju inte va man ska säga direkt

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. förra gången jag blev bannad var det för lallare jag var på en boxningsmatch och så kom två killar och körde på mig och andra så jag gick dit och fråga vad dom håller på med sen så börjar dom slå på mig så jag tar ut en kniv och dödar dom vilken jag inte borde gjort jag borde kallat på en staff eller något sånt. men efter den bannen har jag lärt mig en läxa att aldrig slå tillbaka till såna som gör fel för att då får du lika mycket problem som dom som gör fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JAg vet inte vad man hade kunnat göra annorlunda hålla koll på chatten om de var till mig för jag såg inget

Har du lärt dig någonting efter din ban? hålla koll på chatten

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka