Nekad Ismael | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ismael

Icke Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080916880/

Ditt Hex-ID: 110000142cbc790

Vad är din discord tagg? Isma#5680

Vem var det som bannade dig? achoo

Hur lång tid var din ban? perma ban eller blacklist lite osaker

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Klaksko

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej. Det var ett tag sen ni hörde från mig. Staffsen bannade mig för spam i överklagan de var väldigt dumt av mig att ens göra för många överklagan. Jag var lite arg då och tyckte att min ban var fel vilket den verkligen inte vart men som sagt hänt är hänt så då blev jag bannad på discord och ingame sen så var jag väldigt ledsen och syr så dum jag va då ban inovationa jag mig och sedan kom dom på, mig och så sa dom att jag mordhota en kille vilket jag verkligen inte gjorde och jag vet som person att jag är inte en kille som varken mordhotar eller hotar den är inte min grej liksom. Jag är en kille som är snäll vill got det har jag hört av väldigt många. Jag och han killen bråkade och mycket dumma ord kom från både min och hans mun jag vet inte om jag sa något fult så dom missuppfattade sen så trodde dom att det var ett mordhot jag sa kanske något som låte fel men inget mordhot va jag såg det sen så fanns det inte en video på det men som sagt killen kände sig hotad jag mår väldigt dåligt över detta jag tänker på detta var enda dag att jag inte är en person som gör sånt och att jag måste stå ut med att jag inte kommer kunna spela på unive när jag fick min ban kändes det som att en del av mig gick bort och jag menar det jag gör allt för unive jag älskade unive jag brukade spela där 24h om dygnet och nu när det är sommar kan jag inte tänka mig va jag ska göra utan att spela på unive men tyvärr så är man bannad inget jag kan göra men allt jag vill säga att jag gjorde fel alla lär sig av sina misstag staffsen gjorde inget fel dom gjorde exakt vad dom skulle och dom agera rätt att banna mig jag tänker så här jag gjorde och jag lär mig för varenda misstag jag gör. Jag har väldigt ångest att jag blev anklagad för något sånt men om killen kände sig hotad så var det ett hot för han men va jag såg det var det verkligen inte ett hot hur jag såg det att det kom flera dumma ord från oss båda men som sagt inget jag kan göra han kände sig hotad och gjorde det han skulle. Staffsen gjorde inget fel dom gjorde snarare rätt att banna mig så jag tycker inget vart fel med detta men som sagt jag har gjort fel och jag är ledsen och har ångest över det. Väldigt många av mina vänner har fått en andra chans vilket jag försöker få här liksom alla får en andra chans om man kan bete sig vilket jag verkligen gör och menar allvar och vill verkligen komma tillbaka det finns mycket jag saknar från unive väldigt mycket det är väldigt tråkigt att det blev såhär men som sagt man måste få sitt straff vilket jag fick och efter sitt straff lär man sig precis som när du lär dig från dina egna misstag det är det jag försöker komma fram till att jag vill detta och att jag kommer kämpa tills jag får det. jag vill bara njuta av sommaren och spela unive det är allt jag vill och vad jag alltid viljat men som sagt man fick sitt straff och man har lärt sig hoppas ni förstår mig att jag inte mår bra och vill verkligen komma tillbaka och bevissa att jag faktiskt kan bete mig och inte bråka med andra eller säga dumma saker osv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt lite kortfattat jag skulle köra ut ur sjukhuset och sen så var en polis där utan att jag visste och så blev det en copbait när jag drifta mig ut och gjorde en 180 sen så gick jag in i support och dom sa gör en ban överklagan det var ganska sent så jag gick och la mig nästa dag så är det skola jag kommer hem från skolan och så går jag direkt till min data och gör en ban överklagan och väntar sirka två 2timmar den blir nekad jag gör en till så blir den nekad. Så blir det kväll igen så går jag och lägger mig jag vaknar upp gör en ban överklagan sen går jag till skolan och när jag kommer hem blir den nekad de där jag börja tänka va? vad är problemet så jag gör en till med lite mer text så blir den nekad. Efter 3timmar gör jag en till öv den bli nekad- jag går och lägger väldigt arg och ledsen. Vaknar upp nästa dag gör en ban överklagan och den bli nekad så börjar jag hoppa support lite då och då sen så frågar jag om jag kan på nåt sätt få en unban för jag tyckte inte det var fel han i support sa gör en öv och låt achoo själv se den så jag säger ok jag hoppar in i min stör ej och efter 5min minuter så går dcn bort jag var i tjock jag trodde det var något slags bugg eller nåt men tyvärr när jag gick in ingame så ståg det perma bannad spam i öv och tjattar jag tänke va detta måste vara ett skämt så jag stänger av min data arg och sen nästa dag är jag väldigt ledsen över min ban så dum jag är får jag en ide att ban innovatia in mig vilket jag gjorde sen kom dom på mig och så bad philip mig att snacka med achoo då snackar vi och sen säger en kille att jag mordhotar han sen så argumenterar vi i cirka 1timma vi kommer inte fram till något bara att jag mordhotat en kille och att vi båda sa fula ord till varan och bråkade om en grej i discord. Jag är inte särkilt van att jag får så grova angklagelser men som sagt han kände sig hotad vi båda bråkade i discord han kanske missuppfatta något jag sa sen att det låte som ett mordhot men jag som person mordhotar verkligen inte speciellt när man själv har haft en nära som har döt och sånt. Jag är verkligen inte en sån person men jag säger inte att jag har inte gjort fel med att bråka och osv vi båda bråkade. Jag saknar verkligen var enda sekund av unive väldigt många av mina vänner har börjat här igen vilket gör att jag både mer vill komma till baka och förklara hela grejen även om dom missuppfatta jag står för mitt ord att jag inte har mordhotat någon eller någon nånsin. Jag kan verkligen inte glömma unive även om jag försöker dock så vet jag inte om detta jag skriver kommer ens hjälpa men som min lärare allt säger om du vill något ska du alltid försöka och jaga det. Just nu är jag väldigt ledsen över detta väldigt jobbig att förlåra något som har hållt dig och varit kul för dig när man gått igenom mycket ´skit jag skulle nog säga att unive va det enda som gjorde mig glad nästan under en tid jag har mått dåligt. Idag vakna jag upp och tänkte fan... va jag vill komma tillbaka. Idag så kollade jag på benims live om ni vet vem det är han spelar fivem och är känd på tiktok han fråga mig vilket server jag älskar och jag spelar på jag sa är bannad på unive och har slutat med fiveM han sa fan va tråkigt finns det något jag kan göra jag sa ja om du hjälpa mig bli unbannad så? Han sa att har spelat på unive en del och han sa att jag skulle komma hit och berätta allt även om inget kommer hända eller om jag ens blir unbannad han sa att jag skulle komma hit förklara mig själv berätta allt så jag kom hit och gjorde det. Det har funnits många gånger jag har bara tänkt att jag kan försöka eller testa komma tillbaka men när jag väll ville så gav jag upp och tänkte ingen mening att testa för inget kommer hända men om man vill något så måste man försöka en hel del och till slut kommer man lyckas! Jag mår inte bra att en kille kände sig hotad av mig jag är ingen kille som hotar först trodde jag att dom skämta men sen såg jag att dom menar på allvar men som sagt inget jag kan göra direkt. Jag är väldigt gammal spelare på unive jag började i sommras ett år nästan och sen dess har jag fastnat för det och spelat varenda dag vissa sa att det är inte bra för mig att jag spelade för mycket på denna server men jag sket i det och spelade frf för det va det roligaste spelet sen jag blev bannad på unive har jag slutat med FiveM helt och nästan slutat spela på data alls unive var det bästa spelet i alla dessa år. De som ingen server kommer slå är att denna server är så pass hård så ingen vågar ens bryta mot reglerna. Idag fick jag bara en känsla att det är värt ett försök jag kan iallafall testa och se om det bli bättre eller sämre rätt många av mina vänner har tänkt börja här men jag är bannad så dom tyckte det var ånödigt därför försöker jag alltid värt ett försök oavsätt vad. Jag tänker på unive varenda dag och så hoppas jag att en väcker dag bli jag äntligen unbannad det har nu gått typ 40-50dagar sen jag spelade på unive och det känns som ett år för att vara helt ärlig jag har haft det väldigt tråkigt dom hära dagarna och endå hoppas på att en unban kommer komma en väcker dag men som sagt jag har gjort fel men jag har lärt mig och tänkt på det alla dessa dagar jag mår både dåligt över att en kille kände sig hotad av och att jag är bannad på unive. Unive är nog det bästa som nästan har hänt mig jag har väldigt många minen har och har haft kul varenda sekund jag har varit i unive det har aldrig varit tråkigt när jag har spelat unive och jag gör en ban överklagan för att bevissa att jag verkligen vill detta och är inte unive för att lalla jag har spenderat mycket pengar där vilket ger mig mer ångest att jag är bannad och att alla mina vänner spelar där just nu känns väldigt tråkigt att man måste vara utför man vill jette gärna komma tillbaks men alltid värt ett försök! Som sagt fanns inget bevis på att jag mordhota men om han kände sig hotad finns det inget jag kan göra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte felaktigt det var helt rätt gjort av staffsen jag spammade och gjorde fel vilket jag tänker nu att det var väldigt dumt gjort men som sagt man kan inte backa tiden tillbaka. Killen kände sig hotad och jag står fortfarande för att jag inte hota eller mordhota men om han missuppfatta något jag sa som kanske låtte som ett hot kunde han filmat det men som sagt det finns inget video på det jag säger inte att jag har inte gjort något fel men fanns inget klipp. men jag gjorde verkligen fel att bråka och säga dumma saker och att spamma nu har jag väldigt mycket ångest över det och hoppas nån fattar att jag menar på allvar och vill bevissa att jag verkligen vill allvar dock så kommer det alltid finnas något man gör fel men man lär sig självklart av sina misstag jag har lärt mig en del och hur jag ska agera i sånna tillfällen det är ett väldigt allvarig angklagelse men som sagt om han kände sig hotad kände sig hotad vi båda gjorde fel att vi agera och sa på fel sätt grejer kan gå snabbt och se ut på fel sätt och ha fel grejer i sig men det finns alltid en förklaring till en grej eller att man har bevis om vi tar polisen som exempel dom tar aldrig fast något utan nån bevis det måste alltid finnas bevis på gärningmannen dom griper inte han eller hon utan någon bevis det måste alltid finnas något slags bevis på en grej. Jag tycker verkligen inte att detta var något felaktig ban det var helt rätt hur staffsen agera och banna mig dom gör inget fel. Jag vet inte direkt om något av detta kommer göra sitvationen värre eller sämre det enda jag vill är att jag ska ha det kul och spela med mina vänner och bara njuta av server vill inte direkt förstöra vill bevissa att jag vill på allvar att jag kan ochså ha kul att jag vill spela att jag vill må bra att jag vill kunna ha tjänsen att komma in och få en andra chans alla får en andra chans liksom. Jag saknar varenda sekund av unive skulle jag nog säga det har varit så kul och kommer aldrig glömma det jag skulle nog säga utan han benim på tiktok hade jag aldrig kommit hit och skrivit detta jag hoppas jag får något utav det och att allt blir bra mellan mig och han killen jag hoppas det verkligen jag mår dåligt över det det gör jag verkligen jag säger inte detta för jag vill ha en unban jag säger detta efter som att jag menar allvar och vill visa att jag verkligen vill. Asså jag är en kille som spelar på unive för ha kul inte för att förstöra och hota folk jag är där för ha kul och rpa jag var en väldigt bra och god rpare fick höra av väldigt många att min rp var väldigt hög jag skriver inte bara så jag skriver med hjärtan och att jag verkligen vill och verkligen vill komma tillbaka asså jag har varit så pass fast i unive så irl jag tänker att jag powergamar och osv väldigt kul endå eller dumt av mig att jag tänker så men som sagt det är inte det vi ska snacka om det är att jag vill detta och jag inte vill någon dåligt jag är varken taskigt person eller sån persorn som hotar. Folk kan agera på sätt och folk kan missuppfatta eller tro fel grejer om en men jag vill bevissa att jag kan och att jag vet hur jag ska agera i nästa sitvationen eller hur man ska vara mot andra och tänka vad man säger för att det kan låta fel från vissa munar och jag vill bevisa att jag vill och att jag kan bete mig och att jag inte kommer ens tjatta eller spamma eller ens testa ban inva det finns väldigt mycket jag vill säga men det känns för mycket att läsa detta är redan mycket skrivet men jag hoppas ni förstår mig de jag skrev och fattar att jag vill detta på allvar och inte är här för att hålla på och vara taskig mot andra jag vill tillbaka för att jag vill ha kul inte förstöra för andra bara att ha kul!

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat så pass länge så man har blivit bannad för mycket olika grejer från bryta powergaming suntförnuft lite grundregler som är lätt att bryta tex när man kör för snabbt och krockar sen så rpar man på det men ibland så är det lite konstigt att rpa på så då får man varningar osv lite simpelt! i sommras vart det lätt att bryta mot regler eftersom att dom var inte så hårda då det var lite roligt och lite tråkigt eftersom att alla rdmade och bröt mot regler men nu har servern bara vuxit och vuxit och är den största server i fiveM sverige ganska sjukt att jag va med sen dess och de gör så jag får mer engergi att både skriva och vilja komma tillbaka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade kunnat gå tillbaka 62dagar så hade jag nog inte ens spammat överhuvudaget eller tjatta i support sist men inte minst att hamna i bråk och säga dumma saker så han eller hon missuppfattar de du sa. Sen så hade jag väntat ut dom 10dagarna som staffsen bad mig om så hade inget av detta ens hänt eller blivit till en så stor grej. och så hade jag även sagt förlåt för att vi bråka och inte överhuvudtaget bråka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kan inte sluta tänka på unive och de misstag jag har gjort man lär sig alltid av sina misstag så blir man bättre till nästa gång alla människor gör något fel sen lär man sig av sina misstag vilket jag har verkligen gjort och jag menar det verkligen jag har lärt mig av mina misstag och lovar att jag kan bete mig just nu vill jag bara visa att jag kan bete mig som person och att jag vill detta på allvar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka