Nekad Ismael | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ismael

Icke Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? ismael

Ange ditt födelsedatum 5 Mars 2005

Vad heter du på discord? Isma#5680

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 14:00-4:00
Tisdag 14:00- 6:00
Onsdag 17:00-6:00
Torsdag 14:00-5:00
Fredag 13:00-6:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sen Sommras

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle ta hand om lallare och massa mer lallare ska bort direkt och när man gör /report kommer Inte staffs lika snabbt man vill eller så har dom viktigare Ärende Så jag Kommer ta hand om vdmare Folk som vill förstöra för server så kommer jag göra det bättre för älmenheten i unive dels så kommer jag dva bilar som bara står mitt vägen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det är väldigt många lallare som måste bli bannade som jag vill ta hand om när jag är på plats för detta stör mig väldigt mycket att det finns lallare och det finns folk som inte kan bete sig vilket gör så det blir sämre rp när folk lallar och då kommer mer folk och lallar osv dels så vill jag dva bilar som är buggade eller står mitt på vägen det som får mig mest att vilja är när jag är i en scen finns det alltid nån som gör fel vilket gör så jag vill banna dem omedelbart men när man gör /report så kommer staffsen inte lika snabbt så då tänkte jag att jag kan bli servervakt för att göra unive till en säkrare plats.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag hade först och främst fått bort alla som vill server dåligt och så hade jag tagit hand alla lallare såklart som är i vägen för míg eller när jag ser att det finns visa personer som lallar. Jag har varit Servervakt förr och tagit handom server bra och gjort det jag kan göra som servervakt så jag skulle nog säga att jag kommer bidra ganska bra i och med att jag har varit det förr och det borde inte vara något problem nu. Jag kommer dels dva bilar vilket är ett stort problem i unive att det finns lite bilar över allt vilket gör så det ser ut som en att staden har gått under vilket är väldigt konstigt rp att det står bilar mitt på vägen där man kör så jag kommer självklart göra bra ifrån mig som servervakt då jag har alla erfarheter som en servervakt ska ha!

Varför ska just du bli servervakt? För att jag vill Få bort lallare och såna som förstör när man är i en scen och rpar vilket stör mig väldigt mycket som gör att jag vill bli servervakt mer. Men jag ska bli servervakt självklart för att jag kan bidra mycket att göra server till en bättre plats och att jag kommer göra det säkrare i älmenheten eller i en allmän plats där det finns en massa folk som lallar och inte kan rpa och gör konstiga saker som jag vill ta hand om på direkten.

Varför vill du bli servervakt? Jag kommer vara aktiv och är väldigt aktiv och så kommer jag se till så det inte finns några lallare eller såna som gör fel osv dels så kommer jag ta hand om bilarna på vägarna osv jag kommer bidra väldigt mycket till server och göra server till en bättre plats för alla.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /Svban (id) (anledning) /kick id andledning /revive /toggleid /dv

Är du whitelistad på serven? Självklart

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Man har varit bannad för allt möjligt som basics som tex sunt förnuft och powergaming såna lätta att bryta mot när man har spelat på server så pass länge.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope

Tillbaka