Nekad iskyfsho | Medlem ansökning (zimma_36)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

iskyfsho

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? isak

Vad är ditt discord namn? iskyfasho

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Zak Blom var en ung man från New York City, han hade det väldigt tufft under sin uppväxt. Han växte upp i en del av staden där det var lätt att dras in i den kriminella världen och såg många av sina vänner hamna i farliga situationer. Trots frestelserna hade Zak en stark vilja att undvika den kriminella banan och strävade istället efter ett ärligt och enkelt liv där han kunde följa sina passioner.
En av Zak's största passioner var bilar, och han ägnade mycket tid åt att meka och köra dem. Han drömde om att äga sin drömbil och ägna sig åt sitt intresse för bilar. Han var också känd som en lojal vän och en person som älskade att ha kul med sina vänner.
Trots den tuffa uppväxten och lockelserna från den kriminella världen, höll Zak fast vid sina värderingar och drömmar. Han visade att det är möjligt att motstå negativa influenser och leva ett meningsfullt liv genom att följa sina passioner och bygga äkta relationer med andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till mycket bra, spännande och rolig rp och jag kan hjälpa communityn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela bara för vinst och bara för att vara bättre än alla andra, men ska spela så att scenarion ska vara kul för båda och du ska inte bli förbannad om det inte går som du hade tänkt dig.

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommendera det

Nekad anl: utveckla. Du kan göra en ny ansökan om 24h. Lycka till

Tillbaka