Nekad iska | Medlem ansökning [AIpha]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iska

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/8035566113788323478/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? iska#2028

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Fnöske och är uppväxt i Los Angeles, U.S.A, men var ursprungligen från Sverige. Han blev tagen från sina föräldrar när han var väldigt liten och hans fosterfamilj flyttade till U.S.A. när Peter var tre år gammal. Där så jobbade Peter som en bilmekaniker när han blev äldre. Han tjänade inte så mycket på det. Han bodde med sin mamma pappa och sina två syskon. Peter är nu 18 år och vill flytta till Sverige för att kunna träffa sina riktiga föräldrar. Några från hans fostersläkt i Sverige kunde ge honom jobb i en lagerlokal. Han tjänade inte så mycket på så han började sälja droger för att tjäna mer pengar och blev snabbt indragen till gängkriminalitet. Han tjänade mer pengar men han var springis till hans boss som han fick alla jobb av. Nu så vill Peter bli mer självständig och göra eget gäng.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har många kompisar som spelar på servern och dom har nyss blivit medlemmar också och de tycker att jag ska börja köra på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra servern till en tryggare stad och göra så mycket rp som möjligt och hjälpa folk med att laga bilar och liknande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vinna varenda scenario t.ex om polisen stannar mig så ska jag inte alltid fly och bara köra för min vilja. Man ska köra för att det ska vara roligt för alla spelare och för en bra RP.

Hur hittade du Unive? Ja hittade unive igenom mina irl kompisar som har tjatat på mig. Jag har kört på andra RP servrar och tyckt att det är ganska kul men jag tror att det kommer vara roligare att köra på en mer seriös server. Så dom har tipsat mig om det och nu har jag bestämt mig för att göra en ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka