Nekad ishuu15 | Medlem ansökning [wyklez.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ishuu15

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? sonny

Vad är ditt discord namn? ishuu15#8523

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2005

Berätta om din karaktär. Ruben karlsson är 24 år gammal. han har mycket bra erfarenheter inom lastbilar och maskiner, han har varit runt och jobbat på några lastbils verkstäder. Ruben gillar även att köra bil. Ruben har ingen familj eftersom dom dog när han var lite men han harnågra vänner. Ruben är väldigt snäll och blir nästan aldrig sur. Ruben kommer från sverige och hela hans släktträd är från sverige. Han bor i en liten villa uppe vid sandy shores.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bättre rp, goare stämning bland folk och få folk att uppskatta servern lite extra. Kommer även kunna hjälpa till med roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ifall jag är i underläge ska jag alltid lyda vad de andra personerna i scenariot ber mig att göra för att inte bara tänka på att jag måste vara den som vinner just det scenariot. Ett exempel till det är ifall någon i baksätet riktar en pistol mot mig och ber mig köra någonstans så ska jag lyda det och följa hans order och vara rädd för mitt liv så inte det blir tråkigt för den andra spelaren och förstör hela scenariot.

Hur hittade du Unive? Vänner

Din Medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka