ishowspee
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emanuel
Vad är ditt discord namn? Ishowspeed069
Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2011
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hakim El-Maarouf som var född i Marocko, flyttade till Sverige när han var 9. Under uppväxten i Marocko så hade han familj inte så bra dom hade inte råd med någon och huset var litet med tunna väggar så man kunde höra alt utanför. Men flyttade till Sverige om hopp att få ett bättre liv.
Hakims pappa blev kvar i Marocko för hakims mamma fick reda på att han hade hållit på med droger och kriminella nätverk.
När Hakim var 16 så blev han också inblandad i dåliga saker som leder till konsekvenser. Hans bästa vän Moussa dog i en uppgörelse mellan ett rival gäng. Detta ledde till att Hakim hade mycket sorg och ilska inuti sig.
Hakim är en glad person, inte så blygsam, och har en lättsam attityd.som person han är en glad människa inte så blygsam. Han är positiv och försöker se de bästa i flera situationer men han har också ett hetsigt humör och kan lätt bli arg. Han är väldigt intresserad i bilar hans dröm är att någon dag äga enFerrari F8 Tributo, som är havs favorit bil. På fritiden så gillar han att umgås med sina vänner, dom brukar komma på mycket roliga saker som han gillar. Han gillar också att spela tv-spel som fortnite, EAFC också vidare. Men även kriminella aktiviteter, han är inte så nöjd med det men det är inte heller lätt att ta sig ut sånna situationer.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en öppen person som gillar att träffa nytt folk och jag kan även hjälpa nya att förstå rp och en rolig och rp genom att göra realistiska scenarion.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att Inget du ska vinna i alla scenarion. Rp ska gå ut att man ska ha kul och kul men sina vänner. Du ska inte alltid vinna i alla scenarion för att du vill.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja RDM (random deathmatch) att du dödar en person utan ett scenario, VDM ungefär samma sak fast att du kör över någon utan ett scenario och COPBAIT är att du försöker få polisens uppmärksamhet till exempel att drifta framför dem
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag bara lite jag är ganska ny med det men jag försöker lära mig mer.
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag heter emanuelohrn på steam eller realemanuel22