Nekad Ishaxe | Whitelist ansökning (Alex - Goggle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ishaxe

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198308179077/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ilias

Vad är ditt discord namn? Ishaxe#3877

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Abdikadir Cawil 60 år. Jag kom till sverige från Somalia och har inte bott hära länge. Jag är en bra man men har hamnat i fel kretsar. Det flesta ser mig som en normal bilmekaniker men pågrund av att pengarna inter räcker till måste jag även jobba svart för att mata mina barn. jag vill ej vara där men är tvungen och sitter fast i en ond cirkel. I Somalia var jag väldigt intresserad i fotboll och ville bli fotbolls proffs jag blev vuxen men min dröm krossades då kriget där började och nu jobbar jag för att förbättra mitt och mina barns liv och få nya chanser i sverige.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en seriös spelare och vill kunna göra saker som är låsta får icke whitelistade spelare. Jag kommer bidra till bra Rp och en bra spelar miljö samt inte förstöra för andra spelare. Jag vill även starta ett gäng med mina kompisar som ett kartel och anlita nya människor och bli stor på servern genom det men även ses som en vanlig bil mekaniker.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det här är servern som det flesta av mina kompisar spelar på och känner då att det blir enklast att spela med dom då.

Hur hittade du Multistaden? Ett par av mina kompisar rekommendera den till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RPn är att bygga ett stort kartel som kommer att vara känt i multistaden. Detta kommer jag göra svart med några kompisar och försöka anlita människor på vägen. Jag ska ska försöka bygga ett litet pyramidscheme som jag sedan kommer att försöka bygga upp. Mitt mål är att bli rik så att jag kan bidra till det bästa livet åt min familj.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka