Accepterad ishac00 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ishac00

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093835449/

Ditt Hex-ID: steam:11000014390e6b9

Vad är din discord tagg? ishac_k

Vem var det som bannade dig? Alle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-28 180638.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? FEARRP, hoppade ur bilen lite efter de gjorde, de riktade vapen men jag sköt ändå.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var på en klädaffär, som polis med ett par kollegor. Några kom till oss från ingen stans, slog oss och hotade att de skulle ¨Fucking skjuta oss'' Tillslut innan de drog fick jag en snyting av en av gärningsmännen. Då blev jag lite lätt förbannad om jag säger så. Valde att åka efter de i min bil. Sen kom 2 till fordon som var med i jakten. 2 kollegor) Tillslut krockar de in i en container, liten krock. Sen hoppar de ur bilen och börjar rikta, precis när de hunnit dra upp vapnen så hoppar jag ur och börjar rikta. (Jag hann inte riktigt förstå att de hade ute vapena. Min första instinkt när deras bil krockade och förstördes var att hoppa ur bilen och försöka rikta på de för att de skulle ge up. Men de var lite snabbare än mig och drog ut vapen före.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel. Varför jag gör den överklagan e inte för att jag vill att ni tar bort bannen helt, hade dock vart väldigt snällt. Men en liten förkortning på bannen tycker jag är rätt så rimligt eftersom jag ändå väntat ut halv tiden nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. VDM, hade spelat FIVEM i en dag, blev kallad massa rasistiska grejer på marja, körde på honom. (väldigt idiotiskt av mig,) :) .
Och fick en liten ban, man kan säga varning för jag tog en grabbs bil på sjukan, Också länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka undvika gärningsmännen eller väntat på att mina kollegor blev redo på att ta de. Jag hade också kunnat hålla up händerna ist för att dra ut min glock.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att tänka EXTRA verkligen extra noggrant i såna här eller liknande lägen eftersom att det kan gå fel väldigt snabbt. Och att tänka efter innan man gör något, och att det kanske inte är en bra idé att hoppa ut ur bilen o rikta på 4 gärningsmän.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka