Nekad Isglass_2009. | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isglass_2009.

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 1268 — Tredjepartsprogram
Anledning: Fusk + RDM.
Personal: Korpen__
Datum: 2026-07-05
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att jag åkte runt som vanligt när Korpen valde att ta kontakt med mig. Precis då slutade min Discord att fungera och min mikrofon fungerade inte heller, vilket gjorde att jag inte kunde svara honom muntligt eller förklara situationen via röst. Eftersom jag inte hade någon möjlighet att prata valde jag istället att direkt skriva till honom i /pm och förklara att min mikrofon var död och att Discord inte fungerade. Jag försökte alltså informera honom om situationen så fort jag kunde, men på grund av de tekniska problemen kunde jag inte kommunicera på något annat sätt.

Tar du ansvar för det som hände? Jag skulle aldrig fuska på Unive. Jag har köpt en unban för en relativt stor summa pengar, och därför hade det varit helt ologiskt att riskera det genom att fuska igen. Dessutom tycker jag att det är ovärt att fuska oavsett omständigheterna, eftersom det bara leder till konsekvenser och förstör spelupplevelsen. Jag har ingen anledning att riskera mitt konto eller mina pengar genom att använda fusk.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig hur jag ska se till att min mikrofon fungerar, så om en administratör ber mig komma till support i framtiden kommer jag kunna prata utan problem. Vid det här tillfället kunde jag däremot inte göra det eftersom min mikrofon inte fungerade och Discord strulade. Det var ingenting jag kunde påverka just då, men nu har jag åtgärdat problemet så att samma situation inte kommer att uppstå igen.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag anser att jag förtjänar en ny chans eftersom jag inte har fuskat. Jag vill verkligen fortsätta spela på servern då många av mina vänner spelar här, och jag trivs väldigt bra i communityn. Dessutom har jag lagt både mycket tid och pengar på servern genom mina donationer, vilket visar att jag är engagerad och vill fortsätta vara en del av den. Jag har ingen anledning att riskera allt det genom att fuska, och jag hoppas därför att ni kan ge mig möjligheten att fortsätta spela.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, tyvärr inte

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Korpen
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka