Nekad isglass_2009 | Ban Överklagan [Potatisbulle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isglass_2009

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198299005897/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? isglass_2009

Vem var det som bannade dig? POTATISBULLE

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-15 193805.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hämtade en mekonomen personal och sa att min bil va ett par meter bort och sen så rånade jag honom för att jag behövde pengar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så här att min kompis ringde mig ingame och sa att han hade rånat en mekonomen grabb och att han hade fått skit bra grejer av de och han förklarade hur man skulle göra och det var att man skulle lura dom att min bil var trasig och sen när dom kom till mig så rånade jag dom dte är mitt fel men jag viste inte att man inte fick fattar att det är mitt ansvar och att det hänger på mig men jag skulle verkligen vilja ha en extra chans och visa hur min rp nivå egentligen är och jag trode att jag kunde lita på min kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var nog inte en felaktig ban men jag visste inte för att det stog att det var sunt förnuft och det står att man måste ha en baktanke och min baktanke var att få pengar för att jag var fattig då

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad och skickad för röst regeln för att man ska ha en röst som passar till sin karaktär och nu har jag börjat ha voice changer så att det låter mer värkligt,jag har också blivit bannad för att köra upp på trapper och det är ju sunt förnuft och det har jag slutat att göra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte ens behövt lura,råna dom men det var min kompis som sa att jag skulle göra det för att han hade gjort det på min kompis och då ville min kompis ge tillbaka genom att skicka mig på honom så att jag skulle kunna göra samma sak som han gjorde på min kompis men nu har jag insett att jag gjorde fel och jag ångrade det jätte mycket och kommer inte göra om det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja,att man inte ska lite på vem som helst och att man ska ha en baktanke innan man gör något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka