Nekad isglass_2009 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isglass_2009

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198299005897/

Ditt Hex-ID: steam:11000011430c3c9

Vad är din discord tagg? Gurra503

Vem var det som bannade dig? mr king

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-29 193122.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade realistiskt mod fil som gjorde så att det kom blod i skärmen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fick hoppa support för att en person fear rpade så att jag ville få han bannad sedan så såg staffsen att jag hade realistiska mods filer som gjorde att de kom blod i skärmen när jag blev träffad och då så blev jag p bannad efter de hade tagit beslutet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att beslutet var felaktigt då det där ej var Tredjeparts utan att det var en mod fil. När jag väl satt i krim support så kom jag ej på vad jag skulle säga då jag bara var så stressad när han sa att det var p ban på det så att jag fick panic när han sa det så att istället så valde jag endast att vara tyst. Jag hade ju ej någon typ av fördel då man endå vet IRL ifall man blir träffad eller inte samt att man märker det klart och tydligt i spelet, Jag ville bara få mitt spel att se Snyggt ut så att det är därför jag har det då mitt soundpack även är realistiskt så att det passar till mods filen, anledningen till att jag tror att Mr king valde att ta detta beslut var för att han trodde att det var blood fx som att skrev i ban medelandet men det var ju som sagt Mod fil. Jag är ganska så säker på att man får ha detta på unive då det ej har varit konstig heter med det innan när jag har hoppat support och visat klipp på när jag har blivit rdmad eller liknande när man klart och tydligt sätt på klippsen hur blodet kom på skärmen, jag har även haft det på massa andra serverar alltså blodet och då menar jag serverar så som avena och trakten OSV som är de andra stora serverarna innan jag kom hit och de såg ej något fel på det så då var jag rätt så säker på att det ej skulle vara något problem hära heller och jag är verkligen 90 % säker på det då det absolut inte varit något fel med det innan och de senaste gångrarna jag har hoppat sup med klipp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad för Vdm när jag råkade köra över en person för att det blev dsync så att jag hoppade support efter händelsen och fick unban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag var rätt säker på att man fick ha det bara att personen som bannade mig miss förstod det då jag hade realistiska mods filer för att mitt spel skulle se mer ut som IRL för att jag ville ha det så cleant som möjligt för att men jag hade kunnat skita i att ha det där mods packet vilket jag trodde men fick ha, men jag trodde ff att jag fick ha det för att när jag har hoppat support innan så har ej staffsen sagt något samt har jag haft det på unive i somras och fick inget för det och staffsen då tyckte att det var realistiskt och ville själva ha det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag ej ska använda några mods filer på min dator samt att jag ska rensa mig dator så att jag ej råkar ha något tredje parts till nästa gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka