isglass_2009
Icke Medlem
- Meddelanden
- 38
- Reaction score
- 0
Berätta vad som hände jag fick hoppa support för att en person fear rpade så att jag ville få han bannad sedan så såg staffsen att jag hade realistiska mods filer som gjorde att de kom blod i skärmen när jag blev träffad och då så blev jag p bannad efter de hade tagit beslutet.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag skulle säga att denna bannen var ogiltig då det ej är tredje parts föremål jag hade utan det var moods filer som jag hade som var realistiska och gav ej någon fördel i spelandet. Jag tar ansvar över att ej ha tredjeparts och den där personen kollade inte ens vart denna fil låg. Han trodde att det var en by passer men det var moods filer som var realistiska för att jag gillar att ha mitt spel så realistiskt som möjligt.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Det jag har lärt mig är att jag inte ska ha någon slags extra fil för att göra mitt spel mer realistiskt då det ej är standarden antagligen här på unive men jag är rätt säker på att man ska få ha det, men om inte så hade vell jag antagligen fel. Det som hände var att när jag blev träffad så kom det blod i skärmen för att mitt spel skulle se mer realistiskt ut.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag verkligen ej är hära för att förstöra denna server eller liknande med tredjeparts då jag ej är en person som behöver fusk eller fördel för att spela, utan jag är mer en person som gillar att få mitt spel att ej kännas laggigt. Jag tycker bara att det är skämmigt att använda sig utav fuskande eller fördelar men jag är säker på att det där ej är någon fördel . Hade jag vetat att man ej fick ha det så hade jag aldrig spenderat dessa summor som jag gjorde på er server.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja