Nekad isen007 | Medlem ansökning [Einar06]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isen007

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? Isen_07#0698

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Markus Larsson och är 22 år gammal. Markus har bott i norra Göteborg hela sitt liv hos en rik familj, där trivdes han väldigt bra tills dess att han blev utslängd från sina föräldrars lägenhet p.g.a att båda hans föräldrar tappade sina jobb och hade då inte pengar för att ta hand om honom. Efter allt detta hände hittade han sig själv hemlös ute på gatan. Han försökte kontakta sina föräldrar för många gånger men de skickade ut honom gång på gång. När det inte fungera tappade han allt hopp men efter två veckor kom hans kompis Axel Johansson och körde honom till staden där han nu levt i drygt en månad.
Under Markus barndom fick han allt han ville ha och hans föräldrar var väldigt snälla och lät honom vara ute väldigt sent på kvällarna i sina tidiga tonår. Markus hade även några få vänner som hette Axel och Jonas men han har nu tappat kontakten men Jonas helt för att Jonas inte flyttade tillsammans med markus.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp, som är roligt för båda parterna, jag har varit medlem innan och vet då att utan medlemskap så kan man inte göra så välutvecklade scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det i sin tur gör att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för ena parten

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på unive innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka