Nekad iscolän | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iscolän

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199178050489/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isacc

Vad är ditt discord namn? Izzy_

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2006

Berätta om din karaktär. han är 22 år och han föddes i gambia. när han var 5 år så kom han till sverige, hans pappa gick tyvär bort när han bara var 2 år så han lever ensam med sin mamma och sin syster. han är en glad kille men ganska blyd ochså men det är nått han jobbar på att bli bättre på varje dag. han gillar att laga mat och spela fotboll och han älskar att umgås med sina vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer att bidra med roliga scenarion och bra RP. ochså kommer jag att hjälpa servern och göra den roligare med allt jag kan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag känner att mitt rolspel är högt och jag vill testa denna servern. jag tror att jag skulle passa in i denna servern.

Hur hittade du Unive? jag hittade den på där man ser alla servrar och på internet

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att uttvecklas och att lära mig nya saker det kan alltid vara bra att lära sig nya saker. jag har ochså andra mål jag vill uttveckla servern ochså med det jag kan. jag vill göra nya scenarion som folk inte har gjort förut riktigt bra scenarion. jag ska ge mitt bästa att uppnå mina mål.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att göra servern till en bättre o roligare plats. Att kunna göra roliga scenarion. Bidra till denna server allmänt. att uttveckla denna servern och att komma med ider.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte direkt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka