Accepterad IsbjornenTTV | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

IsbjornenTTV

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: IsbjornenTTV

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198013104647/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias Tapper

Vad är ditt discord namn? Isbjornen_TTV

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 1985

Berätta om din karaktär. Mattias Sundin 34 år 185cm lång en Mekonom från Sverige som bara vill arbeta och hänga med sina vänner, har ett genuint bilintresse. Speciellt gamla V8 motorer. Hänga i någon bar i Sandy och dricka ett par bira och åka hoj. Eller rentutav åka runt med Marko eller köra honom då hans blodalkohol nivå ofta överstiger hans IQ :D Karaktären kommer väl att utvecklas ju mer man gör. Men målet är att ha roligt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan reglerna jag har kört mycket RP förut och jobbet jag ska få kräver whitelist. Jag är snäppet äldre än medelpopulationen i staden och har mycket erfarenhet inom RP. Whitelist krävs för att man ska kunna ha bra jobb i staden. Det krävs även för att man ska få till ett så bra RP som möjligt. Varför ska jag bli whitelistad? För att jag är en bra RP:are, jag har varit polischef, Cartelboss, Bankman, Mekaniker, EMS, Cardealer, MC Knutte, Galen rysk hitman, YAKUZA Mina karaktärer uppskattas alltid av communityn. Jag är i runda lag en vuxen människa som brinner för RP. Och därför tror jag att jag kan tillföra mycket till communityn.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag ska bli Mekonom såklart. Jag vill fortsätta hänga med mina vänner, jag har redan blivit lovad jobbet så fort jag blir whitelistad. Jag vill komma igång och tjäna pengar på min karaktär samt RP:a med staden och börja göra mig känd inom communityn. Ha kul och komma med bra scenarios.

Hur många timmar har du på FiveM? 1300+

Hur hittade du Multistaden? min kompis Johan aka Marko Mekonomen

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag gjorde men jag slutate på den staden då den inte hade nå folk. ParadiseRP heter den servern.

Senast ändrad:
man kan alltid lita på Marko men din ansökan behövs ändå utvecklas. Försök skriva mer på ”Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?” “Berätta om din karaktär” och “Varför ska just du bli whitelistad?”

Lycka till!

”Berätta om din karaktär” Behövs fortfarande utvecklas men annars ser det bra ut

Tillbaka