- Meddelanden
- 37
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Max
Ditt discordnamn: 1 S B 1 T E N < 3#6414
Ange ditt födelsedatum 23 September 5152
Varför ska just du bli staff? Jag har varit allting från Servervakt till ägare på många serverar kan väldigt mycket har en bra förmåga då jag är riktigt bra och aktiv staff har alltid gillat unive jag vill utveckla servern och är en riktigt erfaren driven persson då jag har varit mycket staff på andra grejer Jag ansöker eftersom att jag vill bli staff saknar att göra staff arbete samt att jag tycker att folk gör mycket fel på servern och det ska jag personligen ändra på så jag kommer utveckla rpn och mycket annat innom rollspelandet på unive Roleplay har gjort mycket arbete på många serverar har även varit servervakt här innan och vet att folk säger transa hora o allting till tjejer just nu på servern och jag ska ändra på allt sådant
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Minst 7 timmar per dag
Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat här förr men blev medlem för it så länge sen men har spelat härr förr typ i ett år
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag
/toggleid - kunna se en spelares id
/togglename - kunna se en spelares namn
/sc text - För att skriva i Staff chatten ingame.
/announce skriva ut något till alla spelare
/ooc skriva till spelare i ooc chatten ingame
/tpm - då har du en gps och skriver detta så kommer du teleporteras till platsen
/setjob + id då kommer du att anställa någon.
/m id - kunna skriva privat till någon ingame.
/goto id - då teleporteras man till det id man skriver.
/dv meter längd - för att kunna ta bort bilen eller deleta den från vägen om nån kanske har gjort någon vdm med den eller så har den bara buggats.
/who id - kunna se spelarens ig roller
/kick id - kunna sparka en spelare
/svban id - och (anledning) kunna banna en spelare i 60 minuter / 1 timme.
/revive id - då kommer jag att revva en person som har dött för t ex bugg.
/sqlbanoffline - då bannar man en person som är offline, kan vara att personen t ex c loggade men man han få personens id
/banhistory id - då kan man se en persons bans genom personens rp.
/unban - id
/sv text - då skriver man i servervakt chatten
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, Absolut inte är berädd att göra allting
Ditt discordnamn: 1 S B 1 T E N < 3#6414
Ange ditt födelsedatum 23 September 5152
Varför ska just du bli staff? Jag har varit allting från Servervakt till ägare på många serverar kan väldigt mycket har en bra förmåga då jag är riktigt bra och aktiv staff har alltid gillat unive jag vill utveckla servern och är en riktigt erfaren driven persson då jag har varit mycket staff på andra grejer Jag ansöker eftersom att jag vill bli staff saknar att göra staff arbete samt att jag tycker att folk gör mycket fel på servern och det ska jag personligen ändra på så jag kommer utveckla rpn och mycket annat innom rollspelandet på unive Roleplay har gjort mycket arbete på många serverar har även varit servervakt här innan och vet att folk säger transa hora o allting till tjejer just nu på servern och jag ska ändra på allt sådant
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Minst 7 timmar per dag
Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat här förr men blev medlem för it så länge sen men har spelat härr förr typ i ett år
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag
/toggleid - kunna se en spelares id
/togglename - kunna se en spelares namn
/sc text - För att skriva i Staff chatten ingame.
/announce skriva ut något till alla spelare
/ooc skriva till spelare i ooc chatten ingame
/tpm - då har du en gps och skriver detta så kommer du teleporteras till platsen
/setjob + id då kommer du att anställa någon.
/m id - kunna skriva privat till någon ingame.
/goto id - då teleporteras man till det id man skriver.
/dv meter längd - för att kunna ta bort bilen eller deleta den från vägen om nån kanske har gjort någon vdm med den eller så har den bara buggats.
/who id - kunna se spelarens ig roller
/kick id - kunna sparka en spelare
/svban id - och (anledning) kunna banna en spelare i 60 minuter / 1 timme.
/revive id - då kommer jag att revva en person som har dött för t ex bugg.
/sqlbanoffline - då bannar man en person som är offline, kan vara att personen t ex c loggade men man han få personens id
/banhistory id - då kan man se en persons bans genom personens rp.
/unban - id
/sv text - då skriver man i servervakt chatten
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, Absolut inte är berädd att göra allting