Inaktuell ISBITEN | Ansökan till Staff[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trap$

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? max

Ditt discordnamn: Trap#6414

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag har varit allting från Servervakt till ägare på många serverar kan väldigt mycket har en bra förmåga då jag är riktigt bra och aktiv staff har alltid gillat unive jag vill utveckla servern och är en riktigt erfaren driven persson då jag har varit mycket staff på andra grejer Jag ansöker eftersom att jag vill bli staff saknar att göra staff arbete samt att jag tycker att folk gör mycket fel på servern och det ska jag personligen ändra på så jag kommer utveckla rpn och mycket annat innom rollspelandet på unive Roleplay har gjort mycket arbete på många serverar har även varit servervakt här innan och vet att folk säger transa hora o allting till tjejer just nu på servern och jag ska ändra på allt sådant det som får mig att ansöka till staff är att jag vill vara med och hjälpa till på denna server att utveckla den och höja rp nivån samt få in fler spelare när de förstått att vi har bra och seriös rp som gör det så realistiskt som möjligt.

Jag vill vara med och hålla två extra ögon öppna och vara med och utveckla så server blir så bra som möjligt. Jag kommer bidra med att sitta i support och ingame och ta hand om era vardagliga problem samt spelarnas problem. Jag kommer även bidra med mycket förslag som får servern att bli mer unik och bättre där alla spelare kan ha kul och motivera upp andra att rpa på de rätta sättet. Är väldigt aktiv och har spelat mycket på UNIVE ROLEPLAY vill vara staff här igen har varit staff här förr men på annat konto så vill bli igen hade annat konto på forumet och dc men är väldigt mogen och vill hjälpa till och höja rp nivån för jag tycker att rpn är bra men vill ha den lite bättrehar varit ägare till medlem på serverar som sagt och vill nu fortsätta här eftersom att jag vill göra unive till en tryggare plats och gillar ägaren och staffsen känner staffs irl och träffade target och han sa attt det var riktigt kul och vara staff och han tykcte jag borde ansöka till det tack för mig ha det bra.

När jag rpar kommer jag även bidra med bra rp, social rp, roliga scenarion och göra så alla har kul. Förbättra rp nivån. kommer också göra så rpn runt mig kommer
bli så bra som möjligt och så rolig rp som möjligt. Kommer göra allt för att få rpn att gå framåt på den lilla delen som jag rpar. Jag kommer att rpa bra har spelat mycket här förr och kommer tillföra bra social och även bra rollspel och En rolig och bra karaktär som kommer rollspela till 100%. Kommer se till så jag minst sitter 4 timmar ig och minst tre timmar i support och inte rpar så mycket kommer dra ner på mitt rpande och kanske rpa typ en timme istället för 6 timmar per dag kommer mest göra staff arbete

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 14:30-23:00
Tisdag: 15:30-23:00
Onsdag: 15:00-23:00
Torsdag: 14:00-23:00
Fredag: 15:00-03:00
Lördag: 11:00-03:00
Söndag: 11:00-23:00

Hur länge har du spelat på Unive? några månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har väldigt god kunskap gällande Staff relaterande komandorna
/m (id) Skriv privat meddelande till följande
/sc Staff Chatt [användbar]
/v (fordonsnamn) Spawnar in följande Fordon
/setjob (id) (jobb) Sätter personens jobb
/sqlbanoffline Bannar en person som har gått offline
/goto (id) Tar dig till följande id
/sv Sv chat
/specoff för att sluta specca följande spelare
/sqlbanhistory För att kolla om individen har mera banns tidigare
/setgroup (ID) (RANK) Du ger någon en högre permission, Te,x Servervakt
/addkey, Ger nycklar till följande Byggnad
/giveitem (id) Ger spelaren Följande sak
/clearall Rensar chatten
/announce Visar en viktigt meddelande
/clearinventory (id) Tar bort individens inventory
/givemoney (id) (antalet pengar) Ger följande id Pengar
/ooc Typ som announce fast det står ooc
/unfreeze (id) Går så att den frysta spelaren vaknar till igen,
/skin (id) Ger personen möjlighet att byta kläder
/svban (id) (andledning) Tillfällig ban på 30min
/sqlban (id) (andledning) Bannar någon på valfri grad
/sqlunban (hexid) Tar bort Avstängning
/sqlsearch (steamnamn) Visar perm Hexid
/who (id) Visar roller te.x Medlem + Kriminell
/noclip Man kan flyga runt och hålla koll
/spec (id) Speccar enskild person Utan att id syns
/revive (id) Revivas individen
/dv Tar bort fordon
/tpm Bringar sig själv till sin marker
/bring (id) Drar personen till följande plats
/freze (id) Gör så individen Fryser
/toggleid - kunna se en spelares id

/togglename - kunna se en spelares namn

/sc text - För att skriva i Staff chatten ingame.

/announce skriva ut något till alla spelare

/ooc skriva till spelare i ooc chatten ingame

/tpm - då har du en gps och skriver detta så kommer du teleporteras till platsen

/setjob + id då kommer du att anställa någon.

/m id - kunna skriva privat till någon ingame.

/goto id - då teleporteras man till det id man skriver.

/dv meter längd - för att kunna ta bort bilen eller deleta den från vägen om nån kanske har gjort någon vdm med den eller så har den bara buggats.

/who id - kunna se spelarens ig roller

/kick id - kunna sparka en spelare

/svban id - och (anledning) kunna banna en spelare i 60 minuter / 1 timme.

/revive id - då kommer jag att revva en person som har dött för t ex bugg.

/sqlbanoffline - då bannar man en person som är offline, kan vara att personen t ex c loggade men man han få personens id

/banhistory id - då kan man se en persons bans genom personens rp.

/unban - id

/sv text - då skriver man i servervakt chatten
Mina gamla commands i min gamla ansökan

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, Gör det som behöves

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka