Nekad ISBITEN | Ansökan till Servervakt [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trap$

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? 1 S B 1 T E N < 3#6414

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 14:30-23:00
Tisdag: 15:30-23:00
Onsdag: 15:00-23:00
Torsdag: 14:00-23:00
Fredag: 15:00-03:00
Lördag: 11:00-03:00
Söndag: 11:00-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Alltså jag blev medlem för inte så länge sen men har spelat här mycket förr så kan mycket om rp och sådant

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1010559425548926986/1010561096920342568/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en severvakt är en människa som ska ha ett extra stort öga på att kolla så folk/spelare gör rätt så de beter sig servervakterna hjälper absolut inte bara staffs de hjälper spelare t.e.x när de har problem ibland. När vi servervakter ser att t.e.x spelare gör fel så ska vi ingripa men ifall de streamsnipar t.e.x så ska vi kalla på Helper,mod och någon som kan banna längre för 15 30 60 min ban ger man inte bara ut till en streamsnipe... Servervakterna ska även Dva bilar så staffsen inte laggar så mycket t.e.x när de speccar folk så de även kan lägga tid på annat inte bara åka runt d.v.a bilar för det ska ej staffs lägga tid på och ifall inte vi servervakter börjar d.v.a bilar så kommer det även lagga för spelare och då kan folk börja kracha och det är inte bra. Om man väl blir servervakt nu som jag håller på och ansöker till så ska denna roll -INTE- Abusas för då tycker jag att man kan dra rollen på DIREKTEN för Abuse är absolut oacebetabelt för det kommer förstöra SÅ mycket i scenarion och då kommer spelare klaga mycket och det vill jag absolut inte att de ska göra.. Vissa vill bara bli servervakter för att t.e.x kunna ressa sig i scenarion bara för de har dött t.e.x och vinna scenariot på ett sånt sätt och det är för mycket OACEBETABELT. Severvakter ska även lyssna och underlätta för staffsen/helpers/mods och mer...

Varför vill du bli servervakt på servern? En severvakt är en människa som ska ha ett extra stort öga på allt lall och sådant och jag känner att jag är lämplig/mogen för detta yrke att hjälpa till lite mer på servern och bidra med lite mer saker istället för att bidra med bra rp kanske bli lite mer aktiv och hjälpa till mer och jag tycker att jag är mogen för detta yrke för jag är mycket aktiv kan mycket commands och här är lite commands /noclip /kick /svban /revive och massa mer men det ska jag ej lägga tid på att skriva ner nu men jag vill även bli servervakt för att kicka och svbanna folk som ej kan bete sig som t. ex icke medlemmar som lallar mycket för det HATAR jag då behöver man ej komma in på servern ifall man ska lalla... Jag vill även bli servervakt för jag har funderat på att bli staff ett tag men orkar ej det för känner en del staffs på Unive Roleplay och de säger att det är lite för mycket att göra men de kämpar på men alltså jag hade säkert klarat av det men vill ej lägga så mycket tid på det vill hällre börja med servervakt och sedan kanske jobba mig uppåt eller skriva en ansökan fråmmåt jag har även varit servervakt på andra serverar och det har gått as bra men har ej varit det på denna server och nu vill jag testa på det på Unive Roleplay Jag tar mycket ansvar för mitt arbete och tror att jag kommer göra en staff asnökan i framtiden om jag känner att jag klarar av servervakt arbetet bra! Jag stöter på en del lallare ig som Icke medlemmar som lallar och vill värkligen hjälpa till och ta bort dessa individer så ja det är väl det Men jag tar även till mig vad som är bäst för servern för vill att den ska vara bra unive hittar runt 100 onödiga bilar som står ute och bara står som egentligen ska vara dvade men de kommer jag även ta hand om också! /Tack för mig

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Servervakter ska alldrig abusa sin roll gör man det så tycker jag att man borde få indragen på sekunden men man ska ha ett stort ansvar och inte göra så för det får jag damp på att folk gör. Hur man kan abusa rollen är t.e.x vara att ressa sig själv när man har dött i en skottlossning då polisen har skjutit ner dig och ska t.ex bli gripen men man vill ej det så man väljer att ressa sig själv som är ett litet och dåligt beslut eller t.ex dva ngns bil i scenario man ska inte heller typ skriva i chatten så det syns att du är servervakt t.e.x gör du ngt mot dig så kommer jag banna dig för det är så dåligt när folk gör det vet flera som gör det och man ska heller inte rpa med id på vet flera som gör det och det förstör med rpn så mycket för man får ju också tänka om man har id In Real life NEJ det har du ej Snälla kan inte servervakter sluta abusa/detta är när en servervakt abusar
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top