Nekad IsakZ1337 | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IsakZ1337

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198311128514/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? IsakZ1337#8306

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Isak Hunter. Han har haft en bra uppväxt där han levde i en bra och stabil familj. Han har alltid varit ett bra person, där han gör alltid sitt bästa och försöker göra rätt i alla olika situationer en av ´hans bästa egenskaper är att han vill alltid hjälpa till i alla situationer även ifall han inte alltid kan. Han är 24 år gammal och hans största önskan är att en dag kunna bli polis och upprätt hålla lagen på bästa möjliga sätt och hålla alla invånare säkra. Men nu har Isak precis flyttat in till stan så först ska han försöka lära sig stan och människorna sedan ska han försöka uppfylla sin dröm att bli Polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har aldrig förr spelat Gta eller FiveM men jag har blivit besatt av det under sommarlovet där jag har kollat på det konstant på twitch och har länge funderat på att försöka gå med på en bra FiveM server. Men på grund av att jag har kollat så mycket på FiveM så har jag även lärt mig mycket om hur man ska agera i många situationer för en så bra rp som möjligt. Jag är väldigt seriös när jag spelar och kommer att gå in i RP rollen fullständigt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag såg att det var en svensk server med en stor spelar bas. Jag kollade sedan på youtube om servern och jag tyckte att det såg bra ut.

Hur hittade du Unive? Jag hade hört det från min bror som tidigare spelat FiveM och sedan var detta en av de få servrar som jag tyckte såg bra ut som var på svenska.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet jag har är att skapa en rolig miljö när min karaktär är runt omkring men även respektfull.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli polis och skapa ett tryggt samhälle.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka