Accepterad Isaksson | Medlem ansökning [23 savage[

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isaksson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199224291774/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Isaksson#9793

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hassan Habib han är 22 år gml hans Intresse är att köra cross och andra grejer hans mål just nu i livet är att bli kriminell och komma in i ett gäng hans barndom var dålig han blev mobbad i skolan och hans mamma/Fatima gick bort. Han behövde leva med sin pappa/Mohammed som var kriminell och alkoholist. Efter ett tag så blev han adopterad av en familj dem hade 4 Stycken barn dem barnen heter Erik William Sara och Karin så han kom in i en familj som var hel svensk men Hassan är Somalisk. Han letar efter en tjej han kan bli ihop med

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag vill bli medlem på unive är för att jag har varit en spelare här i ett bra tag och känner mig redo för medlem så jag kan få större chanser i rpen. För att bli medlem måste man ha en seriös rp och inte sträva efter pengar och makt. Jag kan reglerna och vet hur man rpar på riktigt. Rpar endast med folk som är medlemmar och blir tråkigt när inte jag kan göra samma saker som de gör och jag får mindre rätt till att rpa. Jag känner mig redo för att bli medlem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Unive är en grymt bra server och en server som har lyckats med att ha ett högt spelarantal och inte så mycket lall en seriös server med bra rp, jag kommer vara aktiv varje dag och rpa bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för makt och pengar (powergameing) och inte bara vinna, alla ska ha kul även den andra personen och inte bara en själv alltså att båda personerna ska ha roligt i ett senario. Du ska ge andra som rpar en chans och inte spela för makt och pengar

Hur hittade du Unive? Via kompisar

vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unvie!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka