Isakski | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Isakski

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad heter du på discord? Thug#6969

Ange ditt födelsedatum 11 September 2006

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag 15:30 till 22:00
Tisdag 16:30 till 22:00
Onsdag 16:30 till 22:00
Torsdagar 16:30 till 22:00
Fredagar 15:30 till 23:00
Lördagar 10:00 till 23:00
Söndagar 10:00 till 22:00

Vad är det som får dig att söka till Staff? Vad som har fått mig att ansöka till Staff är att jag märker av massor med lall alltså folk som inte tar Unive seriöst och bara förstör för andra vilket är väldigt tråkigt och då som Staff får jag en stor chans med att bidra till en bättre server då jag kan ta itu med dom som inte kan bete sig på servern. Alltså vill jag hjälpa till att bidra till en bättre server. Jag har är SV nu men känner att jag vill bidra ännu mer vilket jag kan göra som Staff. Jag är bra på att bemöta folk oavsett om dom är arga, ledsna, förvånade eller liknande. Jag kommer möta folk hur jag själv vill bli bemöt men kommer alltid hålla en god ton och hjälpa spelare på servern så gott som jag kan. Mitt största mål som Staff kommer vara att utveckla Unive både med rp men även gemenskap. Unive är den bästa svensktalande servern och vill Unive bara gott då jag alltid har något att spela när jag kommer hem efter skolan och då vill jag ge tillbaka något till servern och det kommer jag ha möjlighet att göra som Staff. Jag har lagt ner mycket tid på Unive och engagemang och som Staff kommer jag bli ännu mer motiverad att förstärka Unives rykte och att utveckla den tillsammans med andra staffs.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle kunna bland annat sitta i support och hjälpa folk med det som behövs för jag har märkt att man brukar behöva sitta i support väntrummet ett tag innan man får hjälp och då tänker jag att jag kan sitta och prata med folk då jag är pratglad och lyssnar alltid på vad folk har att säga. Kommer svara på /reports då jag har även märkt där att det brukar ta en stund innan man får hjälp med sina /report och då kan jag vara snabb och effektiv att hjälpa till där med det som behövs. Jag tittar mycket i discorden så om någon skulle skriva till mig om dom har funderingar eller liknande så kommer dom få svar inom ca 10 min så på det sättet är jag väldigt effektiv. Jag kommer även att lyssna och prata med folk som jag anser gjort fel så jag inte bara bannar dom direkt utan dom kanske har något klipp på att dom inte gjorde fel. Kommer sitta mycket i Unives discord så jag är lätt att nå om jag skulle behövas någonstans. Kommer även att åka runt och noclipa på utsatta platser där det är mycket lall och folk som inte kan bete sig och på så sätt förhindra dom problemen.

Hur länge har du spelat på Unive? september 2020 men slutade spela typ 6 månader och när jag spelade så hette servern Multistaden.

Har du några tidigare erfarenheter? varit staff innan och vet vad som gäller och hur det fungerar!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Är inte super duktig på kommandon men är väldigt lätt lärd så kommer lära mig allt väldigt snabbt men dom jag kan är:

/kick (id)
/who (id)
/sv då skriver du i servervakt chatten
/skin (id)
/announce då skriver du till hela servern
/freeze (id)
/unfreeze (id)
/toggleid
/clearinventory (id)
/noclip
/addkey (namn)
/sqlban (id) (länden på bannen) (anledning)
/goto (id)
/sqlunban (hex-id)
/givemoney (id) )pengar)
/giveitem (id) (föremål) (antal)
/tpm
/spec (id)
/bring (id)
/dv (radie)
/svban (id) (anledning)
/togglename
/setjob (id) (jobb) (nivå)
/sqlbanoffline (hex-id) (tid) (anledning)
/clearall
/sqlsearch

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ag har varit Staff Innan men blev av med den och ska försöka mig på detta igen jag kommer vara så himla aktiv typ 5h per dag.

Senast ändrad:
Tillbaka