Nekad ISAKSKB | Medlem ansökning [wyklez.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ISAKSKB

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Andersson

Vad är ditt discord namn? sprutan#0248

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2023

Berätta om din karaktär. Jag är svensk och har nyligen utbildad mig som polis. Jag är 28 år gammal. Mina intressen på fritiden är att umgås med familj och spela fotboll med mina kollegor. Mina föräldrar är från Irak ursprungligen, men kom hit väldigt unga. Pappa jobbar inom industri och lagar bilar medan mamma är sjukskriven då hon har ett sjukdom som gör att hon inte kan jobba på ett långt tag. Innan dess jobbade hon som förskollärare. Hon har jobbat som förskollärare i 32år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till servern är att jag är väldigt social och spelar väldigt mycket. Som verksam som polis tror jag hade passat mig bra då jag vill ingen annan ond.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för makt och pengar utan låta motparten också vinna. Och spela för det är kul. Detta är även en regel inom rp. T.ex om du rånar en bank så ska du inte spela för makt och pengar utan för att det är kul och även låta polisen vinna.

Hur hittade du Unive? Genom streaming på tiktok

Din Medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka