isaksalsa02
Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Rooslien
Vad är ditt discord namn? xisakplaysx
Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Isaac Östersjö 19
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig snäll välkommande
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Isaac Östersjö växte upp i en liten by i ett fattigt hem och han gick ut ur gymmnasiet och ville förbättra hans liv och så tänkte han senare om att flytta till Unive. Isaac tänkte att bli polis för att det är hans dröm jobb som han har haft sedan han var liten. Nu ville Isaac ta steget för att kunna bli det.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra bättre, och fler scenarier och Bra Rp till servern båda inte för korta och inte för långa.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan vinna själv många scenarier men du måste man jobba och låta ha andra ha kul i scenarior och låta vinst komma lite till dom så alla kan ha kul i en scenrie.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte gjort det
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm Random DeathMatch att döda någon för ingen Anledning. Vdm Vehicle Deathmatch : Kan man göra t.ex om att man andvänder ett fordon som ett vapen för att döda någon utan giltig anledning. COMBAT LOGGING : t.ex när man är i ett scenario och så dör man och man behöver vänta men man lämnar och joinar tillbaka. NLR : Att man mins något efter man har dött t.ex Du dör och sedan så kommer du tillbaka och minns allting som att ingenting har hänt.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är ganska ny till fivem och har kört många rp servers och har lärt mig många Regler. Så klart så tänker jag att Applia till polis för att det har varit mitt drömjobb.
Vad är ditt discord namn? xisakplaysx
Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Isaac Östersjö 19
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig snäll välkommande
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Isaac Östersjö växte upp i en liten by i ett fattigt hem och han gick ut ur gymmnasiet och ville förbättra hans liv och så tänkte han senare om att flytta till Unive. Isaac tänkte att bli polis för att det är hans dröm jobb som han har haft sedan han var liten. Nu ville Isaac ta steget för att kunna bli det.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra bättre, och fler scenarier och Bra Rp till servern båda inte för korta och inte för långa.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan vinna själv många scenarier men du måste man jobba och låta ha andra ha kul i scenarior och låta vinst komma lite till dom så alla kan ha kul i en scenrie.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte gjort det
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm Random DeathMatch att döda någon för ingen Anledning. Vdm Vehicle Deathmatch : Kan man göra t.ex om att man andvänder ett fordon som ett vapen för att döda någon utan giltig anledning. COMBAT LOGGING : t.ex när man är i ett scenario och så dör man och man behöver vänta men man lämnar och joinar tillbaka. NLR : Att man mins något efter man har dött t.ex Du dör och sedan så kommer du tillbaka och minns allting som att ingenting har hänt.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är ganska ny till fivem och har kört många rp servers och har lärt mig många Regler. Så klart så tänker jag att Applia till polis för att det har varit mitt drömjobb.