Nekad isakpisak | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isakpisak

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? isak

Vad är ditt discord namn? Isakpisak

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: isak nilsson 19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad snäll social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han hade en tuff barndom han hade svårt i skolan och hade stora drömmar han hade tjatande föräldrar hemma. men när han blev 18 så ändrade han sitt liv han flyttade ut och ville starta ett nytt liv. han drömmer om att jobba i en bil butik

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till olika saker t.ex olika jobb och jag kan göra servern tryggare och roligare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ibland måste man låta de andra vinna för rp skull

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm powergaming vdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? OBS!! jag har dyslexi så jag kommer kanske inte ha skrivit så mycket.

Vad är ditt namn i verkligheten? isak

Vad är ditt discord namn? Isakpisak

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: isak nilsson 19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad snäll social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: isak växte upp i en liten stad, där vardagen var enkel men full av utmaningar. Som liten pojke hade han en tuff tillvaro – hans mamma arbetade hårt som sjuksköterska för att försörja familjen, medan hans pappa kämpade med att hitta en stabil inkomst. Trots deras försök att skapa en trygg miljö, kände Leo ofta att han behövde ta ansvar tidigt i livet. När Isak blev äldre, växte hans passion för bilar. Trots sina utmaningar och begränsningar började han lära sig allt han kunde om motorer, växlar och bilens magi. Han hade bestämt sig: Han ville jobba på en bilbutik och bli den som hjälpte människor att ge sina älskade fordon ett nytt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till olika saker t.ex olika jobb och jag kan göra servern tryggare och roligare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man inte bara fokuserar på sin egen framgång eller "vinst" utan också ser till att motparten har en rolig och givande upplevelse. Det handlar om att skapa ett balanserat och engagerande scenario där båda parter kan njuta av interaktionen, oavsett om man "vinner" eller "förlorar".

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har inte brutit mot en lag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm: Det är förbjudet att döda eller attackera andra spelare utan en giltig anledning eller bakomliggande scenario. powergaming:Att prioritera egna fördelar framför ett rättvist och realistiskt spel, exempelvis att ignorera skador efter en bilolycka, är förbjudet. vdm: Det är inte tillåtet att använda fordon som vapen för att skada eller döda andra spelare utan en rimlig anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? OBS!! jag har dyslexi.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka